معجزه

گل طبیعی یا مصنوعی در تشریفات عروسی

گل طبیعی یا مصنوعی در تشریفات عروسی- خدمات مجالس - تشریفات مجالس - باغ عروسی

 

امروزه استفاده از انواع گل اعم از گل های مصنوعی و یا گل های طبیعی در اکثر مجالس نظیر مجالس عروسی رایج شده است که از این اقلام برای تزئین اتاق عقد ،مسیر ورود میهمانان ، جایگاه عروس و داماد ،دسته گل عروس ، کیک عروسی ، میز ها و فضای کلی تالار یا باغ عروسی بکار میروند.بدون شک تمام افراد برخورداری از یک مراسم بی نظیر را از تشریفات عروسی خود خواستارند لذا انتخاب این موضوع که برای مراسم خود ،گل های طبیعی را انتخاب نمایند و یا گل های مصنوعی را ،بسیار حائز اهمیت است.

اما اگر برای اینکه بدانید کدام یک را انتخاب نمایید و هنوز به جمع بندی نرسیده اید ،این مقاله را مطالعه نموده تا مزایا و معایب هر کدام از این دو مورد را بدانید.

مزیت اصلی گل های طبیعی زیبایی فوق العاده آن ها به دلیل تازگی و طراوت آن هاست زیرا تازگی آن ها حس شادابی را به انسان القا میکند.اما متاسفانه یکی از بزرگترین معایب گل های طبیعی ،این است که زود پژمرده میشوند و ظاهر زیبای خود را از دست میدهند و نمیتوانید آن ها را به یادگاری نزد خود نگه دارید.

یکی از مواردی که بر انتخاب گل مصنوعی و یا طبیعی تاثیر گذار است ،فصل و محل برگزاری مراسم است.بعنوان مثال در صورتیکه فصل برگزاری شما در تابستان و محل آن نیز باغ است ،بهتر است از تشریفات مجالس خود بخواهید که گل های مصنوعی را در فضای بیرونی بکار ببرد .زیرا با تابش آفتاب مستقیم ،موجب پلاسیدگی زود هنگام گل ها خواهد شد.اما در صورتیکه فصل مراسم در پاییز باشد ،این محدودیت به دلیل خنک بودن هوا برداشته میشود و میتوانید در فضای بیرونی ،گل های طبیعی را استفاده نمایید.

از دیگر موراد استفاده از گل ها ،محل مورد استفاده آن هاست.بعنوان مثال کاربرد آن بر روی میز پذیرایی است؟برای دسته گل عروس است؟و یا تزئین سالن؟ با توجه به این موارد گل مورد نظر خود را انتخاب نمایید.بعنوان مثال برای انتخاب یک دسته گل عروس بهتر است از گل های طبیعی استفاده گردد .اما این موضوع کاملا سلیقه ای است زیرا هستند افرادی که میخواهند دسته گل عروس خود را به یادگار نگه دارند تا در سال های آینده با نگاه کردن به آن به یاد بهترین شب زندگیشان بیافنتند.بدین منظور بهتر است از گل های طبیعی لمسی استفاده نماییدگل های لمسی ،گل های مصنوعی هستند که با لمس نمودن آن ها نمیتوانید متوجه شوید که گل طبیعی است و یا مصنوعی.

از دیگر مواردی که بر انتخاب گل طبیعی یا مصنوعی تاثیر گذار است، هزینه تمام شده گل آرایی است.پر واضح است که برای گل آرایی توسط گل های مصنوعی به دلیل توانایی استفاده چندین و چند باره از این گل ها ،هزینه گل آرایی بسیار کمتر از گل آرایی به واسطه گل های طبیعی است.بنابراین در صورتیکه میخواهید بشکل اقتصادی عمل نمایید باید استفاده از گل های مصنوعی را از برگزار کننده مراسم خود درخواست نمایید و در صورتیکه هزینه تمام شده مراسم برایتان اهمیت چندانی ندارد ،گل های طبیعی را به دلیل زیبایی بسیار زیادشان را دستور کار تشریفات عروسی خود قرار دهید.

تشریفات مجالس 

خدمات مجالس 

تشریفات عروسی

باغ عروسی

+ نوشته شده در  شنبه 1 دی 1397ساعت 14:41  توسط miracle 

اکسل پیشرفته

اکسل پیشرفته - بهترین آموزشگاه کامپیوتر - دوره آموزشی icdl - کلاس آموزش اکسل

اکسل پیشرفته شامل چه مباحثی می باشد؟

اکسل یکی از هفت مهارت دوره آموزشی ICDL و یا دوره آموزشی OFFICE است که جزو کاربردی ترین نرم افزارهای این مجموعه است.اکسل یک نرم افزار صفحه گسترده است بدین معنی که جدولی بسیار بزرگ است که کاربر بنا بر نیاز خود درون هر سلول داده تعریف نموده و یا فرمول نویسی را انجام میدهد.میتوان در اکسل برای هر سلول محدودیت های خاصی را تعریف نمود و یا ظاهر آن را تغییر داد.

این نرم افزار توسط شرکت مایکروسافت در قالب یک مجموعه نرم افزار اداری به بازار عرضه شد.اکسل برای اموری مناسب است که در آن ها از محاسبات و رسم نمودارها توسط ابزارهای گرافیکی مرسوم است.

اکسل جهت امور محاسباتی ریاضی بسیار ایده آل است و کمتر کسی است که در دنیای محاسبات از اکسل استفاده نکرده باشد.

امروزه برای استخدام در شرکت ها و سازمان ها یکی از مواردی که حتما باید به آن تسلط داشته باشید ،نرم افزار اکسل است.زیرا حتی اگر سازمانی نرم افزارهای حسابداری اختصاصی خود را داشته باشد ،باز هم به انجام محاسبات در اکسل نیاز پیدا خواهد نمود.لذا با یادگیری این مهارت ،میتوانید شانس خود را برای استخدام شدن ،بالا ببرید.

نرم افزار اکسل با برخورداری از قابلیت های بسیار زیادی که دارد ،به همراه یادگیری آسان خود ،آن را به یک نرم افزار مالی ،اداری ،مهندسی ،حسابداری و … تبدیل نموده است.

کاربرد اکسل 

همانطور که در ابتدای مقاله نیز عنوان شد ،اکسل شامل جداول و ستون های بسیاری در خود است.اکسل به مانند یک بانک اطلاعاتی عمل میکند به گونه ای که میتوانید در یک شرکت ،اطلاعات مشتریان خود را نظیر نام ،جنس ،تلفن ،محل سکونت ،آخرین خرید ،نوع خرید ،جنس مورد نظر مشتری و … را دخیره نموده تا در صورت نیاز با یک جستجوی کوچک به تمامی اطلاعات وی دسترسی پیدا نمایید.علاوه بر این میتوانید تمامی اطلاعات یک کارخانه را در این نرم افزار دخیره تا در زمان انبار گردانی ،جستجوی موجودی فتعیین مدت انقضای یک محصول و … اطلاعاتی بدست آورید.

شرکت های تولیدی نیز میتوانند از اکسل بر تولیدات خود نظارت داشته باشند.بدین منظور میتوانند میزان تولیدات خود را و از طرف دیگر میزان فروش و هزینه های خود را طی یک دوره ثبت نموده و توسط نمودارهایی که در اکسل میتوان ثبت نمود ،میزان فروش لحظه ای و میزان سود و زیان خود را محاسبه نمایند.

علاوه بر این موارد ،اکسل نرم افزاری است که در صورت عدم برخورداری از نرم افزارهای حسابداری میتوانید از این نرم افزار برای انجام امور حسابداری و حسابرسی به مشتریان خود از آن بهره مند گردید.

و اما مباحثی که در دوره آموزشی اکسل تدریس میگردد شامل چه مواردی است؟

در ادامه به ذکر این مباحث میپردازیم.

سرفصل کلاس آموزش اکسل

  • مباحثی شامل شروع کار با نرم افزار اکسل
  • آموزش استفاده از داده ها و کار با حداول
  • چگونگی انجام محاسبات بر روی انواع داده
  • آموزش ایجاد تغییرات در ظاهر کتاب
  • اعمال انواع فیلترها برای کار با مواردی خاص و سلول های مورد نظر
  • مرتب کردن و جمع بندی داده ها
  • ترکیب نمودن انواع داده ها از منابع مختلف
  • تحلیل داده ها و سری داده های جایگزین
  • اضافه نمودن انواع گرافیک و نمودارها
  • استفاده از جدول های محوری و نمودارهای محوری
  • فرمول نویسی بصورت ترکیبی
  • فرمول نویسی بصورت عطفی

  • فرمول نویسی جدا سازی متن ها

  • فرمول نویسی آرایه ای و نحوه انجام محاسبات حلقه ای در سلول ها

  • فرمول های جستجو و ترکیب نمودن آن ها با یکدیگر

  • معرفی توابع مهم در اکسل و کاربرد آن ها در فرمول نویسی

  • توابع بانک های اطلاعاتی

  • معرفی فرمول های متنی و کاربرد آن ها

  • توابع منطقی و ترکیب آن ها با یکدیگر

  • کد نویسی در Format Cell

  • فرمول نویسی برای عملیات شرطی

  • شمارش سلول ها در حالات مختلف

مطالب مرتبط :

کلاس آموزش حسابداری 

دوره آموزشی ICDL

دوره آموزش اکسل

+ نوشته شده در  شنبه 1 دی 1397ساعت 14:35  توسط miracle 

جدیدترین مدل لباس عروس (بخش دوم)

جدیدترین مدل لباس عروس (بخش دوم) - خدمات مجالس - تشریفات عروسی

در مقاله قبل در مورد انواع مدل لباس عروس متناسب با فرم بدنی شما سخن گفتیم.حال در این مقاله قصد بررسیجدیدترین مدل لباس عروس را داریم تا در شب عروسی خود به مانند یک پرنسس به خوبی بدرخشید.

در این مقاله سعی بر این شده تا انواع متنوعی از لباس های عروس معرفی گردند تا با هر سلیقه ای متناسب باشد .برجسته ترین مدل هایی که به عنوان آخرین مد لباس عروس معرفی شدند عبارتند از : لباس عروس اورال ،لباس عروس با آستین ،لباس عروس با دامن چین دار ،لباس عروس دکلته ،لباس عروس سنگ دوزی شده ،لباس عروس با شنل و لباس عروس با پاپیون جزو انواعی است که در اروپا مد شده و بعنوان لباس عروس از آن استفاده میگردد.

حال به بررسی این موارد خواهیم پرداخت :

مدل لباس عروس

لباس عروس اورال :

این نوع از لباس عروس یکی از جدیدترین مدل هایی است که شاید در ایران رواج چندانی نداشته باشد .اما هستند کسانی که هرگز نمیخواهند در روند پوشش خود تغییری ایجاد کنند و به همین دلیل در شب عروسی خود نیز از لباس های اورال و کت و شلوار استفاده میکنند.اکثر افرادی که این نوع از لباس عروس را انتخاب میکنند ،بیش تر از زیبایی لباس ،بفکر راحتی آن هستند.

لباس عروس آستین دار :

در دهه های ۱۹۷۰ و ماقبل ان برخی از لباس های عروس همراه با آستین بودند و پس از آن این نوع از لباس ها منسوخ شدند .اما به تازگی آستین در لباس عروس به دنیای مد وارد شده است و طراحان از استایل بوهو استفاده میکنند و آستین هایی از جنس سیلک بر روی انواع لباس عروس بلند و کوتاه دیده میشود.

لباس عروس شنل دار :

استفاده از شنل مدتی است که بر روی لباس عروس استفاده میشود.اما جدیدا سعی بر ان شده که بشکل جدی تری به این رکن از لباس عروس نگاه شود.بدین منظور استفاده از شنل به همراه سنگ دوزی یا با تزئینات زیادی مورد استفاده قرار میگیرد.

لباس عروس دکلته :

لباس های عروس دکلته مدت زیادی مد بود و طی چند سال گذشته از دنیای مد کناره گیی نمود.اما به تازگی این مدل از لباس های عروس وارد دنیای مد شده اند  و استقبال خوبی از آن ها صورت گرفته است.

لباس عروس با پاپیون :

استفاده از پاپیون بر روی لباس عروس نیز به تازگی رواج پیدا کرده است.بدین منظور از پاپیون بر روی کمر و یا آستین ها استفاده میگردد.

لباس عروس با دامن چین دار :

استفاده از این نوع لباس عروس در ایران بسیار مرسوم است.دامن لباس توسط چین های بسیاری که دارد با پف زیادی همراه است.طراحان در این گونه از لباس ها سعی میکنند توسط چین هایی که بشکل A هستند بر برجستگی دامن بیافزایند.

لباس عروس پرنسسی :

لباس عروس پرنسسی مدلی است که امسال بیش از هر مدل دیگری مورد استقبال عروس خانم ها قرار گرفت .این لباس ها با دامن پف دار و ادامه دارش بسیار با سلیقه عروس خانم های ایرانی سازگار است.

تشریفات مجالس 

تشریفات عروسی

باغ عروسی

خدمات مجالس 

جدیدترین مدل لباس عروس (بخش دوم) - خدمات مجالس - تشریفات عروسی - تشریفات مجالس - باغ عروسی جدیدترین مدل لباس عروس (بخش دوم) - خدمات مجالس - تشریفات عروسی - تشریفات مجالس - باغ عروسی جدیدترین مدل لباس عروس (بخش دوم) - خدمات مجالس - تشریفات عروسی - تشریفات مجالس - باغ عروسی جدیدترین مدل لباس عروس (بخش دوم) - خدمات مجالس - تشریفات عروسی - تشریفات مجالس - باغ عروسی

 

 

+ نوشته شده در  سه شنبه 27 آذر 1397ساعت 14:47  توسط miracle 

مزایای یادگیری نرم افزار رویت

آموزشگاه معماری - آموزش حرفه ای رویت - آموزش نرم افزارهای معماری

نرم افزار رویت ،نرم افزاری است که در بین سایر نرم افزارهای معماری ،در زمینه مدلینگ ،به یک نرم افزار کلیدی در جامعه AEC تبدیل شده است.نرم افزار رویت یک نرم افزار طراحی معماری است که موجب ایجاد تغییرات بسیاری در drafting و مدل سازی شده است.

میزان فروش بالای این نرم افزاردر بین سایر نرم افزارهای معماری ،نشان این است که در بین سایر نرم افزار ها محبوبیت زیادی را در بخش نرم افزارهای BIM دارد .(BIM به معنی مدلسازی اطلاعات ساختمانی)

اما نکته ای که برای دانشجویان معماری وجود دارد ،این است که یادگیری رویت یک انتخاب نیست.بلکه یک لزوم است.

طبق گزارش یکی از شرکت های معتبر در زمینه ساخت و ساز درسطح جهانی بنام BluEnt مزایایی برای نرم افزار رویت برشمرده شده که به شرح زیر است:

پیش نمایشی از ساختمان در مدلینگ BIM سه بعدی:

در این نرم افزار مدلسازی پارامتریک برای طراحی مفهومی وجود دارد.معماران میتوانند به سرعت طرحی کلی از ساختمان را کشیده و آن را در اختیار مشتری قرار دهند تا در صورت نیاز تغییراتی را در طراحی اعمال نمایند.این تصاویر به طراحان این اجازه را میدهند تا ساختمانی که در آینده قرار است ساخته شود را ببینند و نواقص آن را پیش از ساخت رفع نمایند.

ایجاد تغییرات سریع ،بدون تکرار:

در طول طراحی ساختار ساختمان و نقشه طبقات ،بشکلی دائم و منظم در حال تغییر است.اما در صورتیکه این طرح با رویت طراحی شده باشد ،اعمال تغییرات بسیار سریع است.همانطور که میدانید تمامی اجزای یک ساختمان من جمله برش ها ،پلان ها ،نماها و دیدها با یکدیگر مرتبط اند.لذا با اعمال هر تغییری که محیط های دیگر را متاثر نماید ،نرم افزار بطور خودکار این تغییرات را در محیط اعمال میکند و محیط را متاثر از تغییر ایجاد شده توسط شما به شما نمایش خواهد داد.

مجموعه ای بزرگ از کامپوننت های پارامتریک ساختمان:

این نرم افزار شامل کامپوننت های پارامتریک بسیار زیادی است که به ما امکان این را میدهد بشکلی بسیارسریع در این کامپوننت ها تغییراتی را اعمال نماییم.علاوه بر این میتوان این کامپوننت ها را ذخیره نمود و در پروژه های دیگر از آن ها استفاده نمود و در زمانی که پروژه جدیدی را طرح ریزی مینمایید از این ابجکت های پارامتریک ذخیره شده به عنوان رفرنس برای مشتریان احتمالی خود بهره ببرید.

براورد دقیق متره و هزینه ها:

یکی از مزایای استفاده از نرم افزارهای مدلسازی نظیر رویت ،تولید خودکار اندازه هاست.بدین معنی که در زمان تعریف یک پروژه میزان متریال مورد نیاز شما را برایتان تعریف مینماید که با توجه به آن میتوانید هزینه مورد نیاز خود را تخمین بزنید.

انعطاف پذیری بالا:

بر خلاف نرم افزار اتوکد ،نرم افزار رویت این اجازه را به شما میدهد که داده های یک پروژه در فایل یک پروژه ذخیره شود.

این قابلیت به کاربران مختلف این امکان را میدهد که بر روی یک پروژه مختلف کار کنند وتغییرات را برروی آن ذخیره نمایند.علاوه بر این امکانات ،میتوان خروجی و ورودی های DWG، DXF، DGN، PDF، JPEG را گرفت.

برای استخدام و ورود به بازار کار معماری علاوه بر تحصیلات دانشگاهی باید دوره آموزشی رویت و یا دوره آموزشی اتوکد را در آموزشگاه معماری که تدریس در آنها پروژه محور است ، بگذرانید.

+ نوشته شده در  سه شنبه 27 آذر 1397ساعت 14:41  توسط miracle 

میکاپ عروس (بخش دوم)

میکاپ عروس - تشریفات مجالس - تشریفات عروسی - خدمات مجالس

میکاپ در زبان فارسی به معنای آرایش صورت با لوازم آرایش است و به کسی که این امر را انجام میدهد میکاپ ارتیست نام دارد.

در برخی موارد ممکن است گریم با میکاپ اشتباه گرفته شود .گریم به رفع عیوب صورت نظیر برجسته نمودن گونه ها ،برجسته نمودن لب ها ،رفع عیوب پوست نظیر سوختگی و … گویند بطوریکه کاملا طبیعی جلوه کند اما در مورد میکاپ ،آرایش توسط موارد رنگی صورت میگیرد و رنگ را به چهره اضافه میکند.

میکاپ لایت به میکاپی میگویند که ضمن آرایش ،سادگی را نیز حفظ نماید بطوریکه ضمن انجام آرایش ،تغییر محسوسی در چهره ایجاد نشود.البته ممکن است بخاطر سادگی این نوع از آرایش ،به نظر بیاید که انجام آرایش لایت کار ساده ای است اما واقعیت این است که برای انجام این مدل از میکاپ تخصص بسیار زیای لازم است زیرا نباید تغییر محسوسی در چهره ایجاد گردد.آرایش لایت بیشتر در آرایش عروس های اروپایی کاربرد دارد و به همین دلیل به عنوان یک سبک اروپایی شناخته میشود.

در مقاله قبل در مورد آرایش عروس بصورت خودارایی سخن گفتیم.در این مقاله قصد بیان مواردی را داریم که در صورتیکه قصد مراجعه به یک آرایشگاه را دارید ،را باید مد نظر قرار دهید.

انتخاب آرایشگاه مناسب برای خانم ها از اهمیت بالایی برخوردار است.این اهمیت زمانی بیشتر میشود که بخواهند یک آرایشگاه مناسب برای مراسم ازدواج خود انتخاب نمایند.اینکه صورت خود را برای مهمترین شب عروسیتان به چه کسی بسارید بسیار مهم است زیرا در صورتیکه میکاپ شما باب میلتان نباشد ،در آینده علاقه ای که تماشای فیلم و عکس های عروسیتان نخواهید داشت.بدین منظور برای اینکه بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید ،راهکارهایی به شما ارائه میشودتا میکاپ مناسبی را در بهترین شب زندگیتان داتشه باشید.

در مرحله اول سعی نمایید آرایشگری را انتخاب نمایید که منعطف باشد.بدین معنی که از شما نظر بخواهد و به خواسته هایتان اهمیت دهد.زیرا بطور قطع هر خانمی تا حدودی میداند که چه آرایشی و چه مدل مویی بیشتر به او می اید .بنابراین میتواند تا حدی به آرایشگر کمک نماید.اما این مورد به تنهایی برای دستیابی به یک آرایش مناسب به شما کمک نخواهد کرد بنابراین حرفه ای بودن آرایشگر و بکار بردن تجربه او در میکاپ نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.البته این بدان معنی نیست که برای انتخاب یک آرایشگر حرفه ای به جاهای لوکس و گران قیمت مراجعه نمایید.به یاد بسپارید که هر خدمات گران قیمتی ،ضامن کیفیت نیست و چه بسا میکاپ های گران قیمتی که به صورت عروس سازگار نبوده و موجب هدر رفتن هزینه و عدم رضایت زوجین شده باشد.

سعی نمایید دو تا سه هفته قبل از مراسم ازدواجتان نزد آرایشگرتان بروید و از وی بخواهید چندین مدل آرایش را بر روی چهره شما تست نماید تا بتوانید با خیال راحت ،بهترین آن ها را انتخاب نمایید.این موضوع از استرس پیش از مراسم شما نیز میکاهد.علاوه بر این ،با این کار از نواقص پوست و موی خود مطلع شده و در صدد رفع آن بر میایید.

سعی نمایید در زمان تست آرایش بر روی صورتتان ،لباسی سفید بر تن نمایید زیرا تاثیر رنگ سفید بر روی چهره بر روی آرایش تاثیر میگذارد.لباس سفید در برخی از چهره ها موجب سفید تر شدن پوست و در برخی دیگر موجب تیرگی پوست خواهد شد.

قبل از مراجعه به آرایشگاه ،در اینترنت سرچ نمایید و مدل هایی که فکر میکنید به چهره شما میاید را انتخاب نمایید و به آرایشگرتان نشان دهید.همچنین میتوانید عکس هایی از صورتتان که در مراسم های دیگر داشته اید و به صورتتان میاید را با میکاپ ارتیست خود در میان بگذارید تا با توجه به آن ها بهترین مدلو رنگ را برایتان انتخاب نماید.

در مورد رنگ موها نیز با توجه به سابقه ای که در رنگ نمودن موهایتان دارید و نوع مارکی که قبلا استفاده میکردید با آرایشگرتان صحبت نمایید.بهتر است یک هفته قبل از انجام مراسم نسبت به رنگ نمودن موهایتان اقدام نمایید تا در صورت ناسازگاری رنگ با وستتان و یا حساسیت پوستتان به رنگ ،فرصت ترمیم را داشته باشید.

پس از طی این موارد توسط خودتان ،ادامه کار و انجام یک آرایش مناسب با سلیقه و چهره شما بر عهده آرایشگرتان است و میتوانید با خیال راحت تری این امر را به وی بسپارید تا میکاپ مناسبی را بر چهره شما اجرا نماید.

تشریفات مجالس 

تشریفات عروسی

باغ عروسی

خدمات مجالس 

میکاپ عروس - تشریفات مجالس - تشریفات عروسی - خدمات مجالس

 

 

+ نوشته شده در  شنبه 24 آذر 1397ساعت 19:04  توسط miracle 

معایب هاست رایگان

معایب هاست رایگان - خرید هاست و دامنه - شرکت هاستینگ -هاست وردپرس

لازمه داشتن یک سایت ،فراهم نمودن یک هاست و انتخاب یک دامنه مناسب است.بدین منظور افرادیکه میخواهند یک وبسایت داشته باشند و نمیخواهند هزینه زیادی را متقبل شوند ،ممکن است به انتخاب هاست رایگان روی آورند.هاست رایگان بیشتر مناسب افرادی است که از کسب و کار اینترنتی خود مطمئن نیستند و یا برای کسب تجربه میخواهند یک سایت راه اندازی نمایند.نظیر آموزش  و یا به دلایل دیگر.اما هاست رایگان در کنار مزایایی که دارد ،معایبی نیز دارد که قبل از انتخاب آن لازم است از آن ها مطلع گردید تا انتخابی آگاهانه را داشته باشید.

سوال اینجاست که چرا هاستی که توسط یک شرکت به واسطه پرداخت مبلغی در اختیار شما قرار میگیرد ،چگونه توسط شرکتی دیگر بشکل رایگان در اختیار شما قرار میگیرد؟جواب این سوال موضوعات پشت پرده ایست که شما از آن بی اطلاع اید و در این مقاله با آن ها آشنا میشوید.

یکی از دلایلی که شرکت ها به ارائه هاست رایگان اقدام مینمایند ،مدل Freemium  است.این بدان معنی است که این شرکت ها در ابتدا هاست رایگانی را که فضای محدودی دارد را در اختیار شما قرار میدهند تا زمانی که سایت شما پیشرفت کرد و هاست اضافه تری را نیاز داشت ،بتواند آن را با هزینه بیشتر یبه شما بفروشد.به این مدل تبلیغ سرویس پولی میگویند که با نام سرویس Premium شناخته میشود.

  • عدم قابلیت اطمینان

تمام خدمات رایگانی که توسط شرکت های مختلف ارائه میگردد ممکن است در هر لحظه و بدون اطلاع شما قطع شود و بابت این قطعی سرویس هیچگونه اطلاع قبلی به کاربر داده نشود.بنابراین این موضوع موجب از بین رفتن تمام زحمات شما خواهد شد.این در حالی است که شرکت هایی که هاست پولی ارائه میدهند موظف هستند در زمان اختلال ،به کاربران اطلاع قبلی دهند که در صورت نیاز نسبت به تهیه بک آپ اقدام نمایند و یا هاست خود را منتقل نمایند.بعنوان مثال یکی از معروفترین شرکت هایی که هاست رایگان ارائه میداد شرکت یاهو بود که توسط سرویس Geocities 15 مگابایت هاست رایگان در اختیار کاربران قرار میداد .اما این شرکت در آپریل ۲۰۰۹ اعلام نمود که دیگر کاربران جدید نمیتوانند برای هاست رایگان ثبت نام نمایند و این سرویس در ۲۶ اکتبر همان سال بطور کلی منحل شد و باعث شد زحمات هزاران سایتی که توسط این سرویس ساخته شده بودند از بین برود و برای همیشه حذف شدند.

  • مشکلات اسپم و رنکینگ

علاوه بر استفاده هایی که در ابتدای مقاله ذکر شد که از هاست رایگان میشود ،مواردی چون استفاده برای اعمال غیر قانونی نیز وجود دارد .بعنوان مثال هکرها برای اینکه مخفی بمانند از سرویس هاست رایگان بهره میبرد . و یا افرادیکه تمایل به ارسال بسیار زیاد ایمیل دارند ،توسط هاست رایگان به ارسال اسپم اقدام مینمایند.دلیل این امر نیز این است که در صورتیکه هاست غیر رایگان خریداری نمایید و نسبت به انجام این امور اقدام نمایید ،به راحتی قابل پیگیری است.همچنین علاوه بر پیگیری در صورتیکه نسبت به انجام این امور اقدام نمایید بلافاصله سرویس شما مسدود خواهد شد.علاوه بر این به دلیل اینکه برای انجام امور غیر قانونی اکثرا از این سرویس استفاده میکنند ،لذا حتی سایت هایی که قانونی هستند نیز در لیست سیاه قرار دارند و نمی توانند رنک مناسبی را در لیست نتایج جستجو داشته باشند.

  • تبلیغات مزاحم

در صورتیکه از سرویس هاست رایگان استفاده نمایید ،سرویس دهنده تبلیغاتی را در بالا و پایین سایت شما به نمایش در خواهد اورد و شما به نوعی ابزار تبلیغاتی وی میشوید.شرکت ارائه دهنده سرویس هاست از این طریق درامد زایی میکند و در واقه مبلغ هاستی که در اختیار شما قرار داده را از این راه بدست میاورد.

  • عدم امنیت

در زمانیکه شما هاست خود را از شرکتی میخرید ،شرکت را موظف به تامین امنیت خود در برابر حملات هکر ها مینمایید.اما در صورتیکههاست شما رایگان باشد ،شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال حملات هکرها ندارد و بسیاری از سایت هایی که بر روی هاست رایگان بنا میشوند بارها و بارها هک میشوند و هیچ کس پاسخگوی چنین مشکلی نخواهد بود.زیرا کاربر پولی برای آن پرداخت نکرده است.

  • منابع محدود

در هاست رایگان منابعی که در اختیار شما قرار میگیرند بسیار محدود هستند و امکانات بسیار کمی را در اختیار شما قرار میدهند.مانند:

  1. پهنای باند محدود
  2. عدم توانایی در نصب ماژول های خاص
  3. عدم توانایی در پارک دامین
  4. تعداد FTP و ایمیل بسیار محدد
  5. استفاده از نسخه های منسوخ PHP و SQL
  6. و …

که برای رفع آن ها مجبور خواهید بود پلن های غیر رایگان را خریداری نمایید.

  • عدم پشتیبانی

مشخص است که در صورتیکه که از سرویس رایگای استفاده مینمایید نباید توقع پشتیبانی را داشته باشید.لذا در صورتیکه به مشکل برخورد کردید ،پس از ارسال تیکت باید روزها و هفته ها منتظر پاسخ بمانید و در برخی از موارد حتی پاسخی دریافت نکنید زیرا اولویت پاسخ دهی این شرکت ها برای کسانی است که از آن ها سرویس های غیر رایگان خریداری مینمایند و موظف به پاسخگویی بدان ها هستند .بنابراین در صورتیکه به مشکل بر خورد کردید ممکن است هیچگونه پشتیبانی از شما صورت نگیرد.

 

خرید هاست و دامین رایگان

بهترین شرکت هاست  و دامنه

خرید هاست و دامنه 

خرید هاست 

 

 

 

+ نوشته شده در  شنبه 24 آذر 1397ساعت 18:37  توسط miracle 

چیدمان سفره عقد به کمک تشریفات عروسی

چیدمان سفره عقد به کمک تشریفات عروسی - تشریفات مجالس - باغ عروسی - خدمات مجالس

یکی از زیباترین رسوم و مراسم های ایرانی در برگزاری مراسم ازدواج ،استفاده از سفره عقد است.

اجزای سفره عقد علاوه بر زیبایی و تزئین دارای معانی متفاوتی است که  ریشه در فرهنگ اقوام و نیاکان ما دارد.

بعنوان مثال سفره عقد به معنی رزق و روزی است که در این سفره از مواردی چون گردو ،فندق ،نان ،نبات و بادام استفاده میشود.علاوه بر این اجزا آیینه ،قران و شمع از موارد جدایی ناپذیر سفره های عقد هستند.منظور از قرار دادن آیینه بر سر سفره عقد این است که عروس و داماد تصویر خود را در آن ببینند و دل هایشان مانند آیینه صاف و زلال شود.معنی شمعدان نیز القای گرما به زندگی است.گل ها نماد طراوت و شادابی ،سکه در سفره عقد نماد زرق و روزی و برکت ،شیرینی و کله قند نماد شیرین کامی و شیرینی زندگی ،تخم مرغ نماد تداوم نسل و اسپند نماد دوری از چشم بد است.

و اما در مورد چیدمان و طراحی سفره عقد بکار بردن سلیقه و سبک طراحی بسیار مهم است.ولی این نکته مهم را در نظر بگیرید که در صورتیکه اصول طراحی و چیدمان را در این مسئله رعایت نکنید ،حتی با متقبل شدن هزینه های بسیار زیاد هم نمیتوانید سفره عقدی مقبول و زیبا داتشه باشید.اما در کنار این ،در صورتیکه طراحی متناسبی داشته باشید حتی با هزینه های کم نیز میتوان بهترین نتایج را گرفت.

در چیدمان سفره عقد ،سبک های متفاوتی وجود دارد که با توجه به بودجه و سلیقه خود میتوانید یکی از آنان را برگزینید.در برخی از سبک ها اجزا بسیار تشریفاتی هستند و با تجملات خاصی همراه هستند.این در صورتی است که در برخی از سبک ها اجزا بسیار ساده و با طراحی مختصر اماده شده اند.علاوه بر اجزایی که در سفره عقد استفاده میشود ،ظروف و وسایل مورد استفاده در سفره عقد نیز جزو مواردی است که میتوانید طبق سلیقه و میزان بودجه ای که میخواهید صرف نمایید ،از برگزار کننده مراسم خود و تشریفات عروسی بخواهید تا طبق آن چیدمان سفره عقدتان را اجرا نمایید.بعنوان مثال سفره عقد های سیلور که در آن از وسایلی با پایه بلند استفاده میگردد و یا سفره عقد های آیینه دار از محبوبیت زیادی در بین زوجین برخوردار است.

چیدمان سفره عقد در صورتیکه توسط تشریفات عروسی برگزار گردد ،به علت اصولی بودن آن و عدم اصراف در بکارگیری اجزا ،موجب نتیجه ای درخشان و به صرفه خواهد شد.بعنوان مثال در گل آرایی و میوه آرایی و یا حتی شمع آرایی در صورتیکه بدون دانش اقدام به این کار نمایید ،ممکن است بر خلاف اینکه هزینه هنگفتی را متقبل شده باشید ،زیبایی خیره کننده ای را در نتیجه کار ،نداشته باشید

چیدمان سفره عقد در باغ عروسی کمی متفاوت است و جایگاه عروس و داماد دارای دیزاین متفاوتی است و صد البته زیبایی دوچندان دارد.

چیدمان سفره عقد جزو خدمات مجالس تمامی تشریفات مجالس محسوب می گردد و شما می توانید آن را به دلخواه رزرو نمایید.

چیدمان سفره عقد به کمک تشریفات عروسی - تشریفات مجالس - باغ عروسی - خدمات مجالس

چیدمان سفره عقد به کمک تشریفات عروسی - تشریفات مجالس - باغ عروسی - خدمات مجالس

+ نوشته شده در  چهارشنبه 21 آذر 1397ساعت 13:02  توسط miracle 

خصوصیات باغ عروسی در زمستان

خصوصیات باغ عروسی در زمستان - تشریفات عروسی - تشریفات مجالس - خدمات مجالس

فصل و مکان اجرای مراسم عروسی یکی از دغدغه های تمامی زوجین است .زیرا تمام زوجین علاقه دارند تا مراسم آن ها به بهترین نحو ممکن برگزار گردد.شاید یکی از فصولی که برای برگزاری این مراسم بهترین انتخاب ها باشد فصل بهار و پس از آن فصل تابستان و بهترین مکان برای برگزاری یک مراسم ،باغ عروسی باشد.زیرا در این دو فصل شکوفه ها و گل های بهاری و سرسبزی زیبایی که در باغ عروسی است ،کیفیت اجرای مراسم را دو چندان میکند.اما پاییز و خصوصا زمستان نیز از زیبایی هایی برخوردارند که اجرای مراسم شما را بشکلی رویایی پیش میبرد.علاوه بر کیفیت اجرا و زیبایی مراسمی که در فصل زمستان برگزار میگردد ،میتوان به جنبه مالی آن نیز اشاره کرد.بدین معنی که در زمستان هزینه اجاره باغ عروسی به نسبت فصول بهار و تابستان بسیار کمتر است و در نتیجه ضمن اینکه از زیبایی فصل زمستان در اجرای مراسم خود استفاده نموده اید ، به اقتصاد خود نیز کمک شایانی کرده اید.

اما برای اینکه مراسم خود را در باغ عروسی در زمستان برگزار کنید ،نیاز به دانستن چه نکاتی دارید تا از مخاطرات آن در امان بمانید و یک مراسم ایده آل داشته باشید و همچنین نیاز است تا در مورد خصوصیات باغ عروسی مطالبی را بدانید.

یکی از مخاطراتی که برگزاری مراسم عروسی در باغ عروسی دارد مشکل بارش برف و یا باران است اما در صورتیکه این موضوع را مدیریت کرده باشید موجب رویایی شدن هرچه بیشتر مراسم شما خواهد گردید.بدین منظور لازم است از تشریفات مجالس خود بخواهید که مکانی سرپوشیده را برایتان فراهم آورد تا صورت بارش پیش بینی نشده باران ،شما و میهمانان شما با مشکل برنخورند و به محیط سرپوشیده هدایت شوند.

علاوه بر این محیط باغ عروسی با وسایل گرما زا تجهیز شده باشد تا سرمای هوا موجب رنجش میهمانان شما نشود.

نوع پذیرایی از میهمانان نیز باید به نحوی باشد تا علاوه بر گرم کردن آن ها موجب انرژی گرفتن ان ها نیز گردد.بدین منظور از برگزار کننده مراسم خود بخواهید تا منوی غذایی خود را بشکلی زمستانی به شما ارائه دهد.بعنوان مثال در ابتدای ورود میهمانان از آن ها با نوشیدنی های گرم مانند نسکافه ،قهوه و یا کاپوچینو پذیرایی نمایید.این در حالی است که در فصول تابستان و بهار ،در بدو ورود میهمانان از آن ها با نوشیدنی های خنک پذیرایی میگردد.

تزئینات باغ عروسی نیز یکی از موارد دیگری است که در باغ عروسی در زمستان ،باید بدان توجه نمود تا موجب باشکوه تر شدن و خاطره انگیزتر شدن مراسم شما در ذهن شما و میهمانانتان گردد.بدین منظور میتوانید ازتشریفات عروسی خود بخواهید تا شاخه های لخت و خشک درختان را با شمع تزئین نمایند تا در صورت بارش برف نمایی رویایی برایتان به ارمغان آورد.

و اما در صورتیکه قصد برگزاری مراسم خود در فصل زمستان را دارید ،باغ عروسی شما باید محیطی را داشته باشد تا به دور از سرمای هوا و بارش برف و باران و در محیطی سرپوشیده بتوانید نسبت به عکاسی مراسم خود بپردازید.

همچنین در فصل زمستان به دلیل اینکه هوا زودتر از فصول دیگر تاریک میشود ،لذا باید باغ عروسی به روشنایی سرتاسری برای تمام محیط باغ مجهز باشد تا در زمان قدم زدن شما یا میهمانان در باغ عروسی با مشکل مواجه نشوید.

آماده سازی فضای باغ عروسی جزو خدمات مجالس می باشد که در تشریفات عروسی ژوان با بالاترین سطح رضایتمندی مشتری انجام میپذیرد.

خصوصیات باغ عروسی در زمستان - تشریفات عروسی - تشریفات مجالس - خدمات مجالس

 

 

+ نوشته شده در  چهارشنبه 14 آذر 1397ساعت 16:43  توسط miracle 

برای وردپرس چه هاستی مناسب است؟

برای وردپرس چه هاستی مناسب است؟- شرکت هاستینگ- خرید هاست و دامنه

از آنجا که وردپرس جزو محبوبترین سیستم های مدیریت محتوای جهان است بطوریکه بیش از ۷۰ درصد از سیستم های مدیریت محتوای سایت ها از وردپرس استفاده میکنند.بنابراین یکی از دغدغه های مهم مدیران سایت های وردپرسی انتخاب یک هاست مناسببرای وبسایت خود است.

با توجه به این موضوع که شرکت های مختلفی وجود دارند که خدمات هاست ارائه میدهند ،و همچنین هاست های متفاوتی نیز برای استفاده برای وردپرس وجود دارند ،لذا ممکن است وبمستران در انتخاب یک هاست مناسب دچار سردرگمی شوند .بنابراین در این مقاله سعی بر این شده است که راهنمایی برای وبمستران جهت انتخاب هاست مناسب وردپرس خود داشته باشند.

ویژگی های یک هاست مناسب برای وردپرس چیست؟

همانطور که در ابتدای مقاله نیز عنوان شد ،وردپرس یکی از محبوب ترین پلتفرم های مدیریت محتوا است که این محبوبیت اتفاقی نیست.محبوبیت وردپرس ناشی از برخورداری از امکانات متفاوت نظیر برخورداری از میلیون های قالب و پلاگین است که چه بصورت رایگان و چه به صورت تجای قابل دسترس کاربران قرار میگیرد.اما لازمه استفاده از این موارد ،داشتن بستری ناسب است تا به راحتی بتوان از این موارد استفاده کرد.بعنوان مثال در صورتیکه قصد استفاده از یک پلاگین را دارید که لازمه استفاده از آن Curl فعال سوآ بر روی هاست است ،و هاست مورد استفاده شما چنین قابلیت هایی نداشته باشد ،شما مجبور خواهید شد هزینه ای را متضرر شوید وهاست خود را به شرکت هاستیگ دیگری انتقال دهید.و یا شاید هم در بهترین حالت شرکت هاستینگ فعلی شما از شما هزینه ای اضافه تر بابت ارائه این خدمات از شما مطالبه نماید.به هر حال در صورتیکه هاست نامناسبی خریداری نمایید ،یا باید قید برخی از امکانات که به هاست شما سازگار نیست را بزنید و یا هزینه اضافه ای بابت انتقال هاستتان نمایید.

از جمله مواردی که یک هاست را نسبت به دیگر هاست ها برتری میبخشد سرعت ،قدرت و قابل اطمینان بودن آن است.و از این میان امنیت و قابلیت اطمینان بودن از مهمتریم موارد است زیرا داده های ما و کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است.بنابراین پایبند بودنشرکت های هاستینگ به قوانین و مقررات از اهمیت بالایی برخوردار است.

علاوه بر این پاسخگویی ۲۴ ساعته یک شرکت هاستینگ برای اجتناب از به مشکل برخوردن سایت شما و در صورت نیاز با آن تماس بگیرید ،یکی از مواردی است که باید به آن توجه نمود.بعنوان مثال ممکن است سایت شما به علت اتمام پهنای باند ساسبند شود و بخواهید با شرکت هاستینگ خود تماس بگیرید و آن شرکت پشتیبانی نامناسبی داشته باشد.در این زمان سایت شما و در واقع کسب و کار اینترنتی شما باید تا زمان پاسخگویی شرکت هاستینگ به حالت تعلیق دراید.

اما اگر بشکلی تخصصی تر بخواهیم به بررسی هاست مناسب وردپرس بپردازیم ،باید بدانیم که سیستم مدیریت محتوای وردپرس نیاز به چه نوع مفسر و سرورهایی دارد؟وردپرس برای اجرا و پردازش اطلاعات بسیار زیادی که نیاز است هر روزه در دیتابیس ذخیره شود به مواردی نیاز دارد؟

  • یک سرور لینوکسی از نوع آپاچی ،Nginx و …
  • استفاده از PHP با ورژن ۲ یا بالاتر
  • پایگاه داده Mysql ورژن ۰ و بالاتر و یا پایگاه داده MariaDBبا ورژن ۱۰ یا بالاتر

چقدر فضا برای وردپرس نیاز است؟

برای شروع کار میزان ۵۰۰ مگابایت فضا برای یک سایت مناسب است اما به علت اینکه پس از مدتی به دلیل حجم بالای مطالب این حجم تمام میشود ،بنابراین بهت است در همان ایتدای کار ،میزان ۱۰۰۰ مگابایت یا همان ۱ گیگ را خریداری نمایید.

هاست خارجی یا هاست ایرانی؟

یکی از الگوریتم های گوگل برای بالا بردن سرعت سایت ،استفاده از الگوریتم کبوتر است بدین معنی که فاکتورهای این الگوریتم را بر اساس منطقه مکانی کاربر قرار داده است.بنابراین اگر میخواهید سرعت سایتتان بالا باشد ،بهتر است هاست از ایران  خریداری نمایید.اما این بدان معنی نیست که هاست های خارجی قابل استفاده نمیباشند.در صورتیکه میخواهید به صرفه رفتار کنید ،میتوانید سراغ هاست های خارجی بروید که از این میان هاست لینوکس آلمان جزو بهترین انتخاب ها است.

*هاست وردپرس 

*هاست لینوکس

*هاست ویندوز

*هاست رایگان 

*ثبت دامنه

*انتقال دامنه

*تمدید دامنه

+ نوشته شده در  چهارشنبه 14 آذر 1397ساعت 15:36  توسط miracle 

ایجاد فروشگاه اینترنتی با وردپرس

ایجاد فروشگاه اینترنتی با وردپرس - دوره وردپرس - آموزشگاه وردپرس - کلاس آموزشی وردپرس

در صورتیکه صاحب یک کسب و کار هستید و سایت خود را با وردپرس طراحی نموده اید ،یکی از کم هزینه ترین و البته آسان ترین راه ها ،راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی با استفاده از وردپرس است که توسط آن بتوانید به راحتی محصولات خود را به مشتریان عرضه نموده و آن ها را به فروش برسانید.

شما میتوانید با پلاگین های متفاوتی که برای وردپرس طراحی شده است ،امکانات مختلفی را برای سایت فروشگاهی خود فراهم آورید.اما یکی از مهمترین ،پر مصرف ترین و پر طرفدارترین افزونه ها برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی ،ووکامرس است.لذا در این مقاله سعی مینماییم به ایجاد یک فروشگاه اینترنتی با استفاده از ووکامرس بپردازیم.

ووکامرس چیست؟

Woocommerce یا ووکامرس یکی از پلاگین های فروشگاه ساز مخصوص سایت های وردپرسی است که توسط آن میتوانید یک فروشگاه همه جانبه با امکانات فراوان برای خود فراهم آورید.این افزونه در سال های اخیر با استقبال زیادی روبرو شده است بطوریکه اکثر سایت های وردپرسی که فروشگاه دارند با استفاده از این پلاگین فروشگاه خود را راه اندازی نموده اند.( ووکامرس با دانلود 28 درصدی توانسته رقمی بالغ بر 4.7 میلیون سایت را از امکانات فروشگاه  برخوردار نماید.)بنابراین چیزی در حدود یک سوم سایت های فروشگاهی از این پلاگین استفاده مینمایند که رقم بسیار قابل توجهی است.

ممکن است در نگاه اول و با مقایسه ووکامرس با دیگر پلاگین های ایجاد فروشگاه ،به این نکته پی ببرید که در مقایسه با دیگر پلاگین ها امکانات آن کم است اما نگران نباشید.در مورد استفاده از این افزونه هیچ محدودیتی وجود ندارد زیرا شما با نصب افزونه های جانبی میتوانید امکانات آن را تا حدی بالا ببرید که حتی آن را از یک سیستم مدیریت محتوای مخصوص ایجاد فروشگاه اینترنتی ،شما را بی نیاز نماید.

مزایای فروشگاه اینترنتی ووکامرس

برخی از مزایای ایجاد یک فروشگاه اینترنتی توسط ووکامرس عبارتند از :

  • مقرون به صرفه بودن نسبت به دیگر سیستم ها زیرا به طور رایگان در دسترس افراد قرار میگیرد.
  • تنوع در تعداد افزونه ها به دلیل بررسی مداوم نیاز کاربران و طراحی انواع افزونه های جانبی برای آن.
  • امکان گزارش گیری از میزان کل فروش توسط این افزونه و امکان تجزیه و تحلیل و برنامه ریزی برای فروش بیشتر .
  • فروش محصولات بدون نیاز به حضور فیزیکی و طی مراحل سنتی فروش .
  • گستردی خدمت رسانی و فروش در سطحی وسیع بر خلاف فروش فیزیکی که مختص به محل فروشگاه شما و مشتری های محلی است.
  • امکان تبلیغ و فروش به روش های گوناگون بدین صورت که علاوه بر تبلیغات و معرفی سایت خود به افراد نظیر ذکر ادرس سایتتان در کارت ویزیت و … ،میتوانید با سئو نمودن سایت و تبلیغ آن در دیگر سایت ها خود را در معرض دید تعداد زیادی از افراد قرار دهید و کسب و کارتان را مطرح نمایید.
  • امکان کنترل فروشگاه بشکل مستقیم بطوریکه قادر خواهید بود محصولات را مدیریت نموده ،حساب مشتریانتان را مشاهده کرده ،کدهای تخفیف اعمال نموده و … که در فروشگاه معمولی امکان انجام آن امور را دارید.
  • درگاه های پرداخت متفاوت و امنی در ووکامرس وجود دارد که با توجه به نیاز خود میتوانید یکی از آن ها را انتخاب نمایید.
  • نصب و راه اندازی آسان دارد بدین معنی که تنها با چند کلیک ساده میتوانید از امکانات این فروشگاه ساز برخوردار شوید.

انواع فروشگاه اینترنتی

و اما انواع فروشگاه های اینترنتی که میتوانید با استفاده از وردپرس داشته باشید به دو صورت است:

  1. ایجاد فروشگاه اینترنتی به منظور فروش محصولات مجازی مانند دانلود ها : توسط یک فروشگاه اینترنتی که در سایت وردپرسی خود ایجاد مینمایید میتوانید نسبت به فروش محصولات غیر فیزیکی و مجازی خود نظیر انواع دانلود ها اقدام نمایید.این محصولات نیازی به ارسال فیزیکی ندارند و میتوانید با تعریف یک شماره حساب نسبت به کسب درامد اقدام نمایی.
  2. ایجاد فروشگاه اینترنتی به منظور فروش محصولات فیزیکی : بدین منظور میتوانید با فروش محصولات خود که بشکل فیزیکی به دست مشتری میرسد اقدام نمایید.بدین منظور میتوانید از طریق پست ،تیپاکس یا پیک سفارشات را تحویل دهید.حتی میتوانید پس از اینکه کسب و کارتان رونق گرفت با استفاده از اکسپرس موجب رضایت خاطر بیشتر مشتریان خود شوید.

برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی از طریق وردپرس به چه مواردی نیاز است؟

  • انتخاب دامین : برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی در ابتدا باید یک سایت داشته باشید بنابراین نیاز است یک دامین که همان نام سایتتان است داشته باشید.سعی نمایید نام سایتتان معرف کسب و کار شما باشد و در صورتیکه برند دارید ،نام آن را با نام برند خود همسان انتخاب نمایید.
  • خرید هاست : هاست فضایی است که از سوی شرکت های هاستینگ در اختیار شما قرار میگیرد تا محتوای سایت خود را داخل این فضا بارگذاری نمایید.واضح است که پس از برخورداری از دامین ،به یک هاست نیاز دارید.
  • نصب و راه اندازی وردپرس : پس از در اختیار داشتن هاست و دامین و پس از متصل نمودن این دو مورد که در حدود سه روز زمان میبرد ،نیاز دارید تا وردپرس را نصب نمایید.
  • پس از نصب وردپرس و نصب قالب بر روی سایت و ساخت صفحات و برگه ها و پس از تعریف برگه فروشگاه ،نوبت به نصب و راه اندازی پلاگین ها میرسد که یکی از این پلاگین ها پلاگین های فروشگاهی هستند.بدین منظور یکی از پلاگین ها را انتخاب نموده و نسبت به تعریف موارد و اجناس قابل فروش خود درون سایت اقدام نمایید.

در این میان برخی افراد به دنبال طراحی سایت فروشگاهی هستند که پیشنهاد میکنیم چنانچه با وردپرس آشنایی ندارند در ابتدا دوره آموزشی html /css را بگذرانند و سپس به سراغ دوره آموزشی وردپرس بروند . این مسیر تخصصی در طراحی سایت با وردپرس می باشد.

آموزشگاه طراحی سایت پرتو در کلاس آموزش وردپرس  ، فروشگاه اینترنتی یا همان ووکامرس را بصورت کاملا تخصصی آموزش می دهد.

برخی افراد نیز فقط با وردپرس آشنا هستند و در کار با فروشگاه اینترنتی دچار مشکل می شوند. به این دسته افراد پیشنهاد می کنیم دوره آموزشی فروشگاه اینترنتی وردپرس را انتخاب نمایند.

 
+ نوشته شده در  دوشنبه 5 آذر 1397ساعت 20:28  توسط miracle 

ایده های جالب حریر آرایی در تشریفات مجالس

ایده های جالب حریر آرایی در تشریفات مجالس - خدمات مجالس - تشریفات عروسی - باغ عروسی

یکی از انواع پارچه ها که از لطافت ،نرمی و ظرافت بالایی برخوردار است حریر است .موارد استفاده حریر بسیار است و از جمله آن موارد میتوان به استفاده از آن بشکل معمول که مورد استفاده تمام افراد واقع شده مانند استفاده در دوخت پرده و یا استفاده از آن در موارد خاص مانند استفاده در گل آرایی ،شمع آرایی و یا استفاده بعنوان رومیزی و یا حتی در دوخت لباس مانند لباس عروس یا تور عروس کاربرد دارد.اما یکی از مواردی که از حریر در آن استفاده میشود ،حریر آرایی است که به تازگی در مجالس و توسط تشریفات مجالس اجرا میگردد.

حریر آرایی علاوه بر ایده نویی که به تازگی توسط برخی از تشریفات مجالس در اجرای مراسم انجام میپذیرد ، باعث تاثیر حالتی رویایی و رمانتیک به فضای مجالسی مانند مراسم ازدواج ،مراسم نامزدی یا عقد میشود.

استفاده از حریر برای زیباتر شدن هرچه بیشتر فضا به تازگی وارد دنیای برگزاری مراسم شده است بشکلی که با استفاده از انواع گل یا شمع و یا حتی به تنهایی برای دیزاین محیط برگزاری مراسم استفاده میشود.

استفاده از حریر میتواند شامل موارد زیر گردد مانند :

استفاده از حریر بعنوان تزئئینات مسیر ورود میهمانان یا عروس و داماد به باغ و یا تالار بشکلی که توسط سقف کاذب ،چهار چوبی در نظر گرفته شده و از حریر برای سقف و دیوار ها بشکلی رویایی و حالتی که گویی در مسیری ابر مانند حرکت میکنید استفاده میگردد.

میتوان از حریر برای تزیین سقف و یا دیوار های سالن یا بر روی محل نشیمن میهمانان در باغ استفاده نمود .

علاوه بر این در بالای محیط نشیمن عروس و داماد میتوان از حریر آرایی برای فضاسازی و ایجاد نمایی متفوت استفاده نمود.

همچنین میتوان در اتاق عقد برای تزیین سقف ، دیوار ها و از همه مهمتر داخل سفره عقد از آن استفاده نمود.بدین منظور از حریر در کنار انواع گل که گل آرایی نام دارد و شمع آرایی استفاده نمود.

از دیگر موارد استفاده از حریر آرایی در مراسم که اجرای آن بر عهده تشریفات مجالس و برگزار کننده مراسم است ،استفاده از آن در تزئین میزها اعم از میزهای پذیرایی از میهمانان یا میز شام استفاده نمود.همچنین میتوان برای تزئین صندلی ها از حریر استفاده نمود.

تشریفات مجالس 

تشریفات عروسی

باغ عروسی

خدمات مجالس 

ایده های جالب حریر آرایی در تشریفات مجالس - خدمات مجالس - تشریفات عروسی - باغ عروسیایده های جالب حریر آرایی در تشریفات مجالس - خدمات مجالس - تشریفات عروسی - باغ عروسی

 

 

+ نوشته شده در  دوشنبه 5 آذر 1397ساعت 20:17  توسط miracle 

ایمیل مارکتینگ چیست ؟

ایمیل مارکتینگ چیست - خرید هاست و دامنه - شرکت هاستینگ - خرید هاست وردپرس

ایمیل مارکتینگ یکی از روش های تبلیغاتی مدرن است.این روش یکی از روش های پر بازده در دنیای دیجیتال است.نکته ای که وجود دارد این است که بسیاری از افراد این روش را با روش ارسال گروهی ایمیل اشتباه میگیرند اما مفهوم ایمیل مارکتینگ فرای از این مفهوم است.یکی دیگر از تصورات غلط در مورد ایمیل مارکتینگ این است که چون باید بانک ایمیل را از شرکت های خاصی خریداری نماییم و سپس به ارسال ایمیل برای افراد بپردازیم ،ایمیل های ارسالی توسط ما اسپم خواهد شد بنابراین روشی مناسب در بازاریابی نخواهد بود.

و اما

مفهوم ایمیل مارکتینگ

قبل از تعریف ایمیل مارکتینگ به بیان تفاوت اسپم یا هرزنامه و ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی خواهیم پرداخت.

بازاریابی ایمیلی بشکل مبنی بر اجازه است بصورتیکه شرکت تبلیغات دهنده ابتدا یک اجازه نامه به فرد هدف ارسال نموده و در صورت تایید آن ،نسبت به ارسال نامه های تبلیغاتی خود اقدام مینماید.اما در اسپم شما بشکل گروهی یا غیر گروهی اما بدون کسب اجازه فرد هدف نسبت به ارسال ایمیل اقدام مینمایید که این امر موجب اسپم شدن ایمیل شما خواهد شد.

ایمیل مارکتینگ به معنی ارسال ایمیل برای علاقمندان در یک حوزه کاری است.نکته حائز اهمیت این است که باید ارسال ایمیل برای افراد بشکلی هدفمند صورت گیرد و بصورت هفته ای برای افراد هدف ایمیل ارسال گردد.

در ایمیل مارکتینگ ،شما ادرس ایمیلی را خریداری نمیکنید و افراد ادرس ایمیل را شخصا در اختیار شما قرار میدهند .این در اختیار قراردادن ادرس ایمیل میتواند به شکل های زیر باشد :

  • فرم هایی که در نمایشگاه بازدید کنندگان پر میکنند
  • فرم های انلاین که در سایتتان موجود است
  • بشکل تماس تلفنی
  • و …

مزیت بازاریابی به روش ایمیل مارکتینگ

بازاریابی به روش ایمیل مارکتینگ دو مزیت عمده دارد و ان راحتی در استفاده و قیمت مناسب آن است.قیمت تمام شده ارسال ایمیل نسبت به سایر روش ها از قیمت کمتری برخوردار است .بدین منظور میتوانید محصولات خود را در مدت زمانی اندک و با هزینه ای بسیار نازل به میلیون ها نفر در سراسر جهان معرفی نمایید.علاوه بر این راه اندازه و پیگیری ایمیل مارکتینگ بسیار آسان است.شما میتوانید خبرنامه های خود را برای افرادی ارسال نمایید که ایمیل خود را در اختیار شما قرار داده اند و این موضوع به آن ها کسب و کار شما را بصورت دوره ای یاد اور میشود.برای ارسال ایمیل میتوان موضوعات متفاوتی را در نظر گرفت.

بعنوان مثال : معرفی خدمات و محصولات جدید ،در نظر گرفتن تخفیفات ویژه و پیشنهادات جدید ،بازاریابی محتوا به معنی اطلاعات آموزشی ،تبریک مناسب ها ، ارسال اخبار و مقالات و … که باید از جذابیت برخوردار باشند زیرا هدف از ارسال آن ها نگهداری این موارد توسط مخاطب است.

علاوه بر این موارد ،با ارسال ایمیل تبلیغاتی برای مخاطب دیگر نیاز نیست که منتظر شوید که او به سایت شما وارد شود و از آن بازدید نماید .بنابراین فرد مخاطب با باز نمودن ایمیل شما میتواند از طریق لینکی که داخل آن است به سایت شما هدایت شود و از آن بازدید نماید.

ویژگی های ایمیل مارکتینگ

  • به صرفه بودن ایمیل مارکتینگ : بدین معنی که برای دستبیابی به مخاطبین خود و ارسال پیام هزینه زیادی متقبل نخواهید شد.
  • فراگیر بودن ایمیل مارکتینگ : مزیت دیگر این روش از بازاریابی فراگیر بودن آن است بدین معنی که افراد برای استفاده از آن هیچ گونه پیش نیازی نمیخواهند و شرایط خاصی برای استفاده از این روش متصور نیست.این بدان معنی است که شرایط استفاده از این روش برای شرکت های کوچک و شرکت های مطرح و بزرگ یکسان است و هر دو آن ها به یک میزان از مزیت آن استفاده مینمایند.
  • میزان بازگشت بیش از میزان هزینه کرد است : بطور کلی تجربه نشان داده به ازای هر یک دلار هزینه برای استفاده ازاین روش ،رقمی در حدود ۴۶ دلار بازگشت سرمایه وجود دارد.برای شروع به این کار تنها کافیست با یک برنامه ساده شروع به کار کرده و پس از مدتی نسبت به توسعه آن اقدام نمایید.
  • هدفمند است : سعی نمایید لیستی از علایق مخاطب خود تهیه نمایید .بدین منظور میتوانید از سن ،جنس ،علایق و نیازمندی های مخاطب استفاده نموده و یام های خود را متناسب با این موارد برایشان ارسال نمایید.این نوعی روانشناسی در ارسال پیام است تا بشکلی زیرکانه وی را ترغیب به استفاده از ایمیل شما نمایید.
  • قابلیت پیگیری دارد : با استفاده از روش ایمیل مارکتینگ میتوانید بررسی نمایید که بررسی نمایید که چه میزان از مخاطبینتان نامه شما را دیده اند و از آن استقبال کرده اند.همچنین میزان رضایت آنان از دریافت ایمیل های شما در آینده نیز قابل پیگیری است.

*هاست وردپرس 

*هاست لینوکس

*هاست ویندوز

*هاست رایگان 

*ثبت دامنه

*انتقال دامنه

*تمدید دامنه

*راهنمای انتخاب نام مناسب دامنه

+ نوشته شده در  دوشنبه 5 آذر 1397ساعت 20:02  توسط miracle 

آشنایی با فریمورک REACT

فریمورک react - آموزشگاه برنامه نویسی

React یکی از کتابخانه های رایگان و متن باز برای جاوا اسکریپت است که مربوط به حوزه طراحی رابط کاربری است.توسط ری اکت میتوان امور آدرس دهی صفحات را مدیریت و به واسطه آن قالب های وبسایت برای سایت های تک صفحه ای را ایجاد نمود.شاید به همین دلیل است که یکی از رقبای اصلی انگولار ،ری اکت است.(شاید ذکر این نکته مفید باشد که بدانید انگولار توسط شرکت گوگل و react توسط شرکت فیسبوک پشتیبانی میگردد.این موضوع نشان دهنده میزان جدیت و وسعت این کتابخانه ها است  )عاملی که ری اکت را به یک ابزار جذاب تبدیل نموده است ،قابلیت تنظیم نماهای متفاوت برای یک برنامه و یا کامپوننت بر اساس حالت یا state است و به جای اینکه کل برنامه از ابتدا بارگذاری گردد ،این کتابخانه قسمت هایی که نیاز به تغییر دارند را تغییر داده که همین موضوع باعث افزایش UX میشود.

React تاثیر به سزایی در ساده تر شدن مراحل توسعه وبسایت دارد.معماری ری اکت بر مبنای کامپوننت است و همین امر موجب شده استفاده از آن برای تجزیه و استفاده مجدد از کد ها آسان گردد.

نکته حائز اهمیت این است که React در الگوی طراحی MVC عهده دار بخش View است.(View همانطور که از نامش نیز پیداست مربوط به حوزه نمایش است و این بدان معنی است که ری اکت بجای پرداختن به الگوی MVC به امور نمایش اجزا میپردازد.)

خصوصیات REACT چیست؟

هیچ چیزی نیست که بی دلیل محبوب شود.بدون شک ری اکت نیز خصوصیات مفیدی دارد که نزد برنامه نویسان و طراحان سایت محبوب شده که در ادامه به بررسی این موارد میپردازیم:

JSX : JSX شیوه جدیدی از نوشتن کد ها است که هم میتواند شامل HTML باشد و هم جاوااسکریپت که با تریکیب این دو مورد رابط کاربری را به راحتی میتوان توسعه داد.در REACT برای پروسه Templating از JSX یا JavaScript Syntax Edition به جای جاوا اسکریپت عادی استفاده میشود.در واقع JSX نوعی از جاوااسکریپت ساده است که شما میتوانید کدهای HTML را درون ساختار آن قراردهید.این کد ها در بدنه JSX در زمان اجرا به کد های جاوا اسکریپت رندر میشوند.البته ذکر این نکته نیز مهم است که بدون استفاده از کدها را بدون استفاده از HTML به صورت جاوا اسکریپت در اورید که در این زمان دیگر نیازی ندارید که مهارت JSX را بیاموزید.فایل های JSX توسط کامپایلر به فایل های جاوااسکریپت تجزیه میشوند و در مرورگر به اجرا در می ایند.

Virtula Document Objective Model: دومین خصوصیت جالب ری اکت استفاده آن از یک سیستم درون حافظه ای برای کش کردن اطلاعات است که بشکل اختصار با نام Virtual DOM شناخته میشود.این ساختار ابتدا تغییرات اعمال شده را محاسبه نموده و سپس مرورگر کاربر را آپدیت میکند.این ویژگی این امکان را به طراح این امکان را میدهد که بشکلی کد نویسی را انجام دهد که انگار تمام صفحه با اعمال هر تغییر ،رندر میگردد.این در حالی است که کتابخانه ری اکت تنها کامپوننت هایی را رندر میکنند که واقعا دچار تغییر شده اند.

REACT Native : ری اکت دارای ندین کتابخانه native است که توسط توسعه دهندگان اپلیکیشن موبایل و توسط فیسبوک در سال 2015 طراحی شد.توسط این کتابخانه ها میتوان به یک معماری دست یافت که توسط آن اپلیکیشن اندروید نیتیو و IOS نیتیو را توسعه داد.

Single –way data flow  :  ری اکت شامل یک سری Value است که تغییر ناپذیرند و برای رندر کردن کامپوننت ها استفاده میشوند.ویژگی آن ها نیز مانند ویژگی تگ HTML هر رندر کننده است.در این صورت کامپوننت ها توانایی دستکاری ویژگی ها را ندارند اما میتوانند برای انجام تغییرات از ویژگی Call Back استفاده نمایند که اصطلاحا این امر را با عبارت :

properties flow down; action flow up میشناسند.

دلیل استفاده از REACT  چیست؟

در دنیای طراحی واسط کاربری Front-end که هر روز با یک تکنولوژی تازه روبرو هستید ،بهتر است وقت خود را با مواردی که آزمون خود را پس نداده اند و ممکن است با شکست روبرو شود ،هدر ندهید.در صورتیکه بدنبال یادگیری یک تکنولوژی جدید هستید ،یادگیری react  به شما توصیه میشود.یادگیری این کتابخانه در عین سادگی برای توسعه اپلیکیشن با رویکرد native گزینه خوبی برای طراحان ویسایت است . همچنین برای استفاده اپلیکیشن نویسان موبایل نیز مناسب است.

اگر شما نیز به دنبال یادگیری فریمورک react هستید باید در ابتدا دوره آموزشی جاوا اسکریپت و جی کوئری را بگذرانید.

البته دوره آموزشی جاوااسکریپت و جی کوئری خود دارای پیش نیاز است :

دوره آموزشی  طراحی سایت  با  HTML / CSS

دوره آموزشی بوت استرپ 

 
+ نوشته شده در  پنجشنبه 1 آذر 1397ساعت 15:13  توسط miracle 

آبشار شکلات در باغ عروسی

آبشار شکلات در باغ عروسی - تشریفات مجالس - تشریفات عروسی - خدمات مجالس

یکی از رسم و رسومات قدیمی ما ایرانیان ،استفاده از انواع شیرینی ها در مراسم شادی خود است.علاوه بر این به دلیل متفاوت بودن برگزاری مراسم و تغییر سلایق افراد نسبت به گذشته، تمامی افراد دوست دارند مهمترین شب زندگی خود را بشکلی برگزار نمایند که متفاوت از دیگر جشن های مشابه باشد.بدین منظور زوجین بدنبال ایده های ناب هستند.

یکی از جدید ترین متد هایی که در مراسم ازدواج و خصوصا در باغ عروسی استفاده میشود ،دستگاه آبشار شکلاتاست.استفاده از شکلات آن به شکل روان یکی از خوشمزه ترین و جذاب ترین بخش های پذیرایی در باغ عروسی و یا تالار است.

از این دستگاه تحت عنوان نام هایی چون دستگاه فواره شکلات ،دستگاه شکلات آب کن و یا دستگاه ذوب شکلات نیز یاد میشود.

استفاده از آبشار شکلات در سفره عقد و یا در باغ عروسی و تالار ها ،بر روی میز شام و یا میز جلوی عروس و داماد است.اما میتوان از آن بر روی میزهای پذیرایی از میهمانان نیز استفاده نمود.

یکی از مزایای آبشار شکلات علاوه بر زیبایی که به میز میدهد و به لاکچری شدن مراسم کمک میکند ،جنبه استفاده خوراکی آن است.زیرا میتوان با استفاده از تکه های میه ،شکلات و کیک و آغشته نمودن آن ها به شکلات آن ها را میل نمود.خصوصا برای کودکان حاضر در مجلس ایده مفرح و خوشمزه ای! است.

استفاده از آبشار شکلات تنها مختص به مراسم عروسی نیست و در هر مراسمی نظیر جشن نامزدی ،جشن تولد و … میتوان استفاده نمود.

آبشار شکلات یا فواره شکلات که به دلیل شکل سرازیر شدن شکلات آب شده از طبقات بالایی آن به این نام خوانده میشود ،یا دستگاه ذوب شکلات ،دستگاهی است که  قطعات شکلاتی که در آن ریخته میشود را ،ذوب نموده و بشکل ذوب شده و مایع از قسمت بالای آن به سوی لایه های پایینی آن سرازیر مینماید شکلی مانند آبشار با فواره را تداعی میکند.

یکی از خدمات مجالس که توسط تشریفات عروسی ژوان به شما ارائه میگردد، آبشار شکلات است.

بسته به برگزاری مراسم عروسی در باغ و یا تالار ، تیم تشریفات مجالس مکان مناسبی برای قرار گیری آبشار شکلات در نظر می گیرند که هم در دسترس میهمانان قرار گیرد و هم در فیلم به شکل مناسبی باشد.

+ نوشته شده در  پنجشنبه 1 آذر 1397ساعت 14:52  توسط miracle 

گوگل ادوردز چیست؟

گوگل ادوردز چیست؟- خرید هاست و دامنه - شرکت هاستینگ - هاست وردپرس

تمام کاربرای اینترنت در زمان سرچ خود در گوگل به نتایجی در لیست نتایج برخورده اند که یک ایکون کوچک با عنوان (AD) در کنار آن به شما نشان داده میشود.این کلمه که توسط شما سرچ شده است همان کلماتی است که توسط سرویس گوگل ادوردز به شما نمایش داده میشوند.اما معنی این کلمه چیست؟

گوگل ادوردز Google AdWords یا همان گوگل ادز Google Ads سرویسی است که از سوی گوگل ازائه میشود.در این سرویس به ازای هر کلیک یا PPC بر روی کلمه ای خاص مبلغی از شما دریافت میگردد.به زبان ساده گوگل ادوردز به معنای سیستم تبلیغات در گوگل است بدین معنی که گوگل برای تبلیغ شما در حیطه کلمه ای خاص ،هزینه مشخصی را که طبق الگوریتمی خاص محاسبه میشود از شما دریافت میکند تا آن کلمه را در لیست بالای صفحه اول سرچ خود به کاربران نمایش دهد.اما توجه داشته باشد که برای نمایش سایت شما در لیست نمایش از شما مبلغی دریافت نمیگردد و تنها زمانی از حساب شارژ شده شما کسر میگردد که کلیک بر روی تبلیغ شما صورت پذیرد.میزان هزینه ای که برای هر کلیک که با نام BID شناخته میشود و از تبلیغ دهنده دریافت میگردد نیز از سوی تبلیغ کننده تعیین میگردد.

کارکرد گوگل ادوردز

مهمترین موضوعی که در مورد گوگل ادوردز باید بدانید این است که این سیستم به صورت مزایده ای کار میکند.بدین معنی که قیمت تبلیغات کلیکی بشکل مزایده ای تعیین میگردد.جالب است بدانید که اکثر افراد که رقمی بالغ بر ۷۵ درصد است به سراغ صفحات دوم و سوم و … نخواهند رفت و در همان صفحه اول به نیازشان پاسخ میدهند.علاوه بر این اکثر کاربران تنها ۴ نتیجه ابتدایی صفحه ال را بررسی میکنند و دیگر لینک ها را کلیک نخواهند کرد.بنابراین پر واضح است که رقابت اصلی برای ۴ ردیف ابتدایی صفحه اول باشد.

برای تبلیغات در گوگل ادوردز باید چه کرد؟ابتدایی ترین کاری که باید انجام دهید این است که کلمه کلیدی مورد نظرتان را انتخاب نمایید.سپس گوگل بین شما و افرادی که آن کلمه کلیدی را مد نظر دارند مزایده ای برگزار مینماید.همچنین شما میتوانید خودتان مبلغی را به گوگل اعلام نمایید که پس از آن گوگل به مقایسه مبلغ پیشنهادی شما  سایرین میپردازد.

یکی از عواملی که مکان نمایش سایت شما را در لیست نتایج تحت تاثیر قرار میدهد Quality Score یا امتیاز کیفیت است.بدین منظور گوگل به بررسی این موضوع میپردازد که کلمه کلیدی شما با موضوع سرچ شده تا چه حدی مرتبط است.علاوه بر این ،میزان کلیک کلمه کلیدی که قبلا تبلیغ نموده اید نیز در این امتیاز دهی تاثیر دارد و هرچه در این دو مورد قوی تر عمل نمایید ،موجب میشود که سایت شما در ردیف بالاتری نمایشداده شود.

علاوه بر این روش که به شکل مزایده برگزار میگردد ،روش دیگری نیز وجود دارد که با نام Cost Per Impression یا CPI شناخته مشود.در این روش دیگر شما هزینه ای بابت هر کلیک پرداخت نمیکنید .بلکه تبلیغ شما بشکل بنر یا پاپ آپ به نمایش در خواهد آمد و این شما هستید که تعیین میکنید بابت تعداد معینی از نمایش چه مبلغی را پرداخت خواهید نمود.

گوگل ادوردز برای چه افرادی مفید است؟

استفاده از این سیستم برای هر کس و کار اینترنتی مفید است زیرا هدف از داشتن یک سایت ،دیده شدن و در معرض نمایش قرار دادن خدمات و محصولات و توانایی های خوداست .بنابراین بدیهی است که تماسل به دیده شدن در هر زمینه ای وجود دارد.این سیستم برای کسانیکه توانایی تخصیص هزینه برای سئوی اصولی وبسایت خود را ندارد سیستمی بسیار مفید بوده زیرا در کمتر از ۲۴ ساعت سایت شما در بالای صفحه اول گوگل به نمایش در خواهد آمد.علاوه بر این در صورتیکه کسب و کار اینترنتی شما تازه شکل گرفته و و بسایتتان اصطلاحا نوپا است ازین مزیت میتوانید استفاده نمایید تا در معرض دید قرار گیرید.زیرا برای ایندکس شدن سایت شما و مطالبتان مدت زمان نسبتا زیادی طول میکشد تا گوگل شما را به رسمیت بشناسد و بر روی سایتتان مانور دهد.همنین تمام این موارد در صورتی است که وبسایتتان بشکلی اصولی طراحی شده باشد در غید این صورت با جریمه های سئو گوگل مواجه خواهید شد که اصطلاحا به آن پنالتی میگویند و از نمایش در لیست صفحات بطور کلی منع خواهید شد.

طریقه استفاده از گوگل ادوردز

بدین منظور کافی است وارد وبسایت گوگل شده و اکانت خود را شارژ نمایید.بدین منظور باید در سایت گوگل ثبت نام نموده تا دارای یک حساب شخصی گردید.دراین حساب کاربری امکان راه اندازی کمپین تبلیغاتی برایتان مهیا است.علاوه بر این ،گوگل برای افرادی که با این سیستم آشنایی ندارند ،آموزش هایی را قرار داده است.

*هاست وردپرس 

*هاست لینوکس

*هاست ویندوز

*هاست رایگان 

*ثبت دامنه

*انتقال دامنه

*تمدید دامنه

*راهنمای انتخاب نام مناسب دامنه

+ نوشته شده در  پنجشنبه 1 آذر 1397ساعت 14:38  توسط miracle 

بررسی بازار کار برنامه نویسی اندروید

بررسی بازار کار برنامه نویسی اندروید - آموزش اندروید - کلاس آموزش اندروید

یکی از زبان برنامه نویسی ها ،برنامه نویسی برای اندروید است.اما سوال مهمی که برای افرادی که قصد ورود به دنیای برنامه نویسی اندروید را دارند این است که بازار کار آن به چه صورت است و آیا صرف وقت و هزینه در این راه به نفع آنان است یا بهتر است مسیر دیگری را انتخاب نمایند؟به همین منظور در این مقاله سعی نموده ایم به بررسی بازار کار برنامه نویسی اندروید بپردازیم.

بر اساس آمار موجود ،بیش از 80 درصد از مردم دنیا از سیستم عامل اندروید بر روی تلفن های همراه خود استفاده میکنند که اماری فوق العاده است برای کسانی که قصد ورود به این عرصه را دارند.

بطور کلی یک برنامه نویس اندروید به سه صورت میتواند از دانش خود کشب درامد نماید .این سه روش عبارتند از :

  1. کسب درامد به شکل کارمند

یکی از روش هایی است که درصورتیکه این مدل از کسب درامد را انتاب نمایید ،از ریسک پذیری کمتری نسبت به سایر روش ها استفاده نموده اید.در این روش شما به شکل یک کارمند در استخدام یک شرکت برنامه نویسی درامده و در پایان ماه حقوق خود را که بشکل مبلغ ثابتی است دریافت مینمایید.این میزان از حقوق به عواملی وابسته است که عبارتند از :

میزان تخصص

میزان تجربه

سابقه کار

پست سازمانی

شهر محل کار

میزان حقوق دریافتی شما مستقیما با عوامل فوق در ارتباط است پر واضح است که در صورتیکه در شهر تهران استخدام شوید ،نسبت به زمانی که در شهزستان استخدام شوید ،از حقوق بالاتری برخوردار خواهید بود.همچنین در صورتیکه سابقه کاری شما زیاد باشد نسبت به زمانی که برای الین بار در یک شرکت استخدام میشوید و تجربه ای ندارید ،از حقوق بیشتری برخوردار خواهید گشت.مورد دیگری که در حقوق شما تاثیر گذار است ،نمونه کار است.اینکه کدام اپلیکیشن ها را در گذشته طراحی نموده اید ،یک امتیاز مثبت در کارنامه کاری شما محسوب میشود که بر همین مبنا میتوانید در زمان استخدام درخواست حقوق بالاتری نمایید.

نکته : در صورتیکه جزو افرادی هستید که اهل ریسک پذیری نیستند و به حقوقی کم اما دائمی بسنده میکنند بهتر است از این نوع از کسب درامد استفاده نمایند.بازار کار بشکل استخدام برنامه نویس در ایران از رونق خوبی برخوردار است و جای نگرانی برای ورود به عرصه کار وجود ندارد.

  1. کسب درامد بشکل ایده پرداز

با نگاهی به گذشته برنامه نویسی اندروید و سهم ایده پردازان از این عرصه ،به افرادی بر خواهید خورد که با ایده های خود به درامد های بالای یک میلیارد تومان هم دست یافته اند.بعنوان مثال اپلیکیشن های اسنپ یا موبوگرام که بر اساس آمار موبوگرام بیش از 43 میلیارد تومان کسب درامد داشته است.در دیگر اپلیکیشن ها نیز دست کم برای یک ایده پرداز مبالغ 300 یا 400 میلیونی در نظر گرفته شده و این تعداد از اپلیکیشن ها در ایران با تعداد بالایی مواجه اند.این روش یکی از پر ریسک ترین روش های کسب درامد است زیرا ایده شما وقتی به مرحله اجرا در امد ممکن است با استقبال خوبی مواجه نشود .ممکن است استقبال از آن بالا باشد و یا یک برنامه بینابین باشد.به همین منظور ایده شما باید ناب باشد تا بتواند در بین کاربران برای خود جا باز نماید و کاربران به استفاده از آن ترغیب نماید.زیرا مشابه دیگری ندارد.علاوه بر ایده ردازی ،برای اینکه یک برنامه موفق داشته باشید ،باید پیاده سازی مناسبی نیز داشته باشید زیرا هرچه ایده شما ناب باشد ،اگر ارائه درستی نداشته باشد موفق نخواهد بود و با شکست مواجه خواهد شد.

  1. کسب درامد به شکل فریلنسری یا آزاد کاری

شاید یکی از بهترین روش ها در حوزه کسب درامد از بازار برنامه نویسی اندروید همین روش باشد.بازار کار در ایران به این روش در صورتیکه شما یک برنامه نویس حرفه ای باشید با درامد ماهیانه بین 5 تا 15 میلیون تومان مواجه خواهید بود.در کار به روش آزاد کاری یا فری لنسری ،روش کار به این شکل است که شما بعنوان یک نیروی مستقل و خارج از سازمان ،پروژه دریافت مینمایید و ی زمان مشخص پروژه را تحویل میدهید.میزان درامد شما به این شکل بستگی زیادی به سابقه و تجربه کاری شما دارد.همچنین مطرح بودن نام شما در بین سایر همکارانتان موجب میشود که پروژه هایی که به شما پیشنهاد میشود بیشتر باشددر این روش میزان کسب درامد ،کاملا وابسته به شخصیت شماست.بعنوان یک برنامه نویس باید بدانید چگونه خود را مطرح نمایید و توانایی برقراری ارتباط با مشتری در بستن قرار داد بسیار مهم است.بنابراین داشتن مهارت های اجتماعی برقراری رابطه با دیگران در میزان درامد شما تاثیر بسیار زیادی دارد.همچنین سعی نمایید رزومه کاری خود را تقویت نمایید.در این روش مانند روش کارمندی آخر ماه خبری از حقوق نیست و اینکه در زمان اندکی به درامد دست یابید بستگی به تجربه کاری شما و تسلط شما بر پروژه دارد.بنابراین هرچقدر بتوانید سریعتر یک پروژه را تحویل دهید ،به همان سرعت میتوانید کسب درامد کرده و پروژه بعدی را استارت بزنید.

اگر شما نیز به دنبال تسلط به زبان برنامه نویسی اندروید هستید، باید دوره آموزشی اندروید را بگذرانید البته قبل از ورود به این دوره ، باید با زبان برنامه نویسی #C  و همچنین جاوا آشنا باشید .

آموزشگاه برنامه نویسی پرتو برگزار کننده دوره های برنامه نویسی زیر می باشد:

دوره آموزشی اندورید 

دوره آموزشی ios

کلاس آموزشی #C

دوره آموزش ++C

کلاس آموزش php

کلاس آموزش asp.net

 
+ نوشته شده در  سه شنبه 29 آبان 1397ساعت 16:34  توسط miracle 

میکاپ عروس (قسمت اول)

میکاپ عروس - باغ عروسی - تشریفات مجالس

میکاپ عروس - خدمات مجالس - تشریفات عروسی

یکی از مهمترین خدماتی که در سالن های زیبایی و آرایشگاه ها ارائه میشود ،میکاپ عروس است.

البته برخی از تشریفات مجالس نیز ، دارای آرایشگاه هستند که جزء خدمات مجالس به شمار می رود .

آرایشگری که در زمینه آرایش عروس فعالیت میکند ،علاوه بر میکاپ صورت باید مهارت های دیگری نظیر ناخن آرایی ،آرایش مو و آرایش بدن نیز مهارت داشته باشد.

در صورتیکه در آستانه مراسم ازدواجتان هستید ،لازم است نکاتی را مد نظر قرار دهید تا یک میکاپ مقبول را در مهمترین شب زندگی خودتان داشته باشید.

در این مقاله به میکاپ عروس در زمانی میپردازیم که دسترسی به آرایشگاه نداشته و قصد خودارایی دارید.

بدین منظور در صورتیکه خودتان اقدام به آرایش خودتان خواهید نمود و یا فردی که نسبت به این کار ماهر نیست این امر را بر عهده دارد ،این موارد را در نظر بگیرید تا میکاپ متناسبی داشته باشید.

برای پایداری آرایش ،از پنکک استفاده نمایید.بدین منظور میتوانید زیر سایه چشمتان پنکک زده و سپس نسبت به رسم خط چشم و سایه اقدام نمایید.علاوه بر این میتوانید از پودرهای فیکس نیز استفاده نمایید.و یا اسپری فیکساتور را پس از آرایشتان بر روی صورتتان اسپری نمایید.

در صورتیکه ابروهای خالی دارید از سایه های ابرو ،مداد ابرو و ریمل ابرو استفاده نمایید.بدین منظور در صورتیکه رنگ موهای شما روشن است ،رنگ ابرو را دو درجه تیره تر از رنگ موها و در صورتیکه رنگ موهایتان تیره است ،رنگ ابرو را یک درجه روشن تر انتخاب نمایید.

پس از ابرو ها نوبت به چشم ها میرسد.بدین منظور میتوانید از سایه ملایم در گوشه داخلی چشم ها و در گوشه های خارجی چشم از سایه تیره تر استفاده نمایید.این موضوع باعث میشود که چشمان شما کشیده تر به نظر برسد.سپس یک خط چشم کشیده را برای چشم ها در نظر بگیرید.

سعی نمایید هنر کانتور و سایه روشن را بیاموزید.سایه روشن برای مواردی بکار میرود که در چهره معایبی وجود دارد.بدین معنی که توسط آن بینی را باریک کرده، و یا گونه ها را برجسته نمایید.

در صورتیکه پوست روشنی دارید برای رژ گونه از تناژ های صورتی استفاده نموده و در صورتیکه رنگ پوست تیره ای دارید از رنگ هایی استفاده نمایید که تم نارنجی دارند.علاوه بر این تناز رژ لب و رژ گونه را هماهنگ انتخاب نمایید.

در صورتیکه طرفدار آرایش های سبک کلاسیک هستید ،تناژ های دودی و برنزی را برای رژ گونه خود انتخاب نمایید.در این صورت برای سایه چشم هایتان از رنگ طلایی استفاده نمایید.

برای رژ لب نیز انواع متفاوتی از رژ ها موجودند اعم از رژ لب های مات و رژ لب های براق که با توجه به حجم لب های خود میتوانید یکی از آنها را انتخاب نمایید.بطور کلی رژ لب براق موجب حجیم تر به نظر رسیدن لب ها میگردد.

نکته مهم :برای اینکه آرایش بهتر بر روی پوستتان بنشیند ،یک روز قبل از مراسم پوست صورتتان را لایه برداری نمایید تا سطح پوست از سلول های مرده پاک شده و سطح پوست برای انجام یک آرایش ،صاف و مسطح گردد.

همچنین در صورتیکه قصد استفاده از لنزهای آرایشی را دارید ،حتما از مارک های معتبر استفاده نموده تا در استفاده طولانی مدت موجب قرمزی چشمانتان نگردد.همچنین ضروری است که چندین بار قبل از مراسم از لنز استفاده نموده تا در صورت بروز حساسیت موجب ریزش اشک و تورم و قرمزی چشم در طول مراسم نگردد.

تشریفات مجالس 

تشریفات عروسی

باغ عروسی

خدمات مجالس 

+ نوشته شده در  سه شنبه 29 آبان 1397ساعت 15:43  توسط miracle 

ادکلن عروس و داماد

ادکلن عروس و داماد - تشریفات مجالس - خدمات مجالس - باغ عروسی- تشریفات عروسی

نکات مهم در انتخاب ادکلن عروس و داماد

یکی از خریدهای مهمی که در لیست ملزومات عروسی قرار دارد ،عطر و ادکلن است.

در انتخاب رایحه عطر عروس و داماد باید بسیار توجه و حساسیت به خرج داد زیرا یکی از مواردی است که برایتان خاطره سازی میکند.لذا مهم است که از چه رایحه ای استفاده میکنید.

اما برای انتخاب یک عطر مناسب چه نکاتی را لازم است مد نظر قرار دهیم که بهترین انتخاب را داشته باشیم؟در این مقاله قصد بررسی راه کار هایی را داریم که بتوانید عطر مناسب را انتخاب نمایید.

چیزی که واضح است این است که هرگز نباید با توجه به ظاهر یک عطر و اینکه بسته بندی شیکی دارد و یا حتی قیمت بالایی دارد آنرا انتخاب نمایید.چرا که عطر بر روی پوست هر شخص با شخص دیگر به علت ترکیبات شیمیایی که بر روی پوست افراد است ،بویی متفاوت از خود بر جای میگذارد.بنابراین اولین کاری که باید انجام دهید این است که عطر را بر روی پوست خود امتحان نمایید و پس از چند دقیقه آن را ارزیابی نمایید.حتما توجه نمایید که بگذارید مدتی از اسپری عطر بر روی پوستتان گذشته باشد تا بوی واقعی آن نمایان شود.زیرا بوی واقعی عطر بر روی پوست گرم خود را نشان میدهد.

همیشه پس از ورود به مغازه عطر فروشی با هجمه زیادی از عطر ها مواجه خواهید شد که با بوییدن تنها ۳ الی ۴ عطر به تنهایی ،شامه شما خسته شده و دیگر قادر به تشخیص درست عطر ها نخواهد بود.بنابراین بهتر است قبل از مراجعت به فروشگاه در مورد عطر هایی که با شامه شما متناسب است تحقیق نمایید.بعنوان مثال در صورتیکه بوهای تلخ را میپسندید نام و قیمت عطرهایی که رایحه تلخی دارند را جستجو نمایید .

به بوی اولیه و نهایی عطر دقت نمایید.بدین منظور پس از اینکه عطری را بوییدید و از رایحه آن خوشتان آمد آنرا بر روی پوست خود اسپری نمایید و مدتی را صرف نشان دادن بوی نهایی آن نمایید.در صورتیکه از بوی نهایی آن و ماندگاری آن بر روی پوست خود اطمینان حاصل نمودید نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

یکی از موارد مهمی که اکثرا به آن دقت نمیکنند فصل برگزاری مراسم است.زیرا انتخاب عطر متناسب ا فصل یکی از ریزه کاری هایی است که برای انتخاب ادکلن مناسب باید بدان توجه داشت.یک قائده کلی برای انتخاب عطر این است که رایحه عطر مخالف با هوای فصل انتخاب میشود.به عنوان مثال در فصول گرم از عطرهایی با رایحه خنک یا رایحه های جنگل و طبیعت که موجب القای خنکی به مخاطب میشود استفاده و در فصول سرد از رایحه های تند و تلخ استفاده میشود که حس گرما را به مخاطب عرضه میدارد.

نکته: مانداری عطرهای خنک بسیار کم است و سریع رایحه آن میپرد لذا باید در طول مراسم به دفعات از آن استفاده نمود.همچنین ماندگاری عطر ها در هوای سرد بیشتر از هوای گرم است زیرا به دلیل هوای خنک الکل موجود در عطر بسیار دیرتر تبخیر میشود.

توجه به نوع پوست خود

در صورتیکه پوستی خشک دارید باید بدانید که ماندگاری عطر بر روی آن بسیار کم است اما این مشکل چاره دارد .بدین منظور میتوانید قبل از زدن عطر بر روی پوست خود ،محل اسپری را با یک کرم یا لوسیون چرب نمایید تا موجب ماندگاری بیشتر عطر گردد.اما در صورتیکه پوستتان چرب است نکران ماندگاری عطر بر روی آن نباشید زیرا بهترین نوع پوست برای استفاده عطر و ماندگاری آن همین نوع از پوست است.

میزان ماندگاری عطر

واضح است که هرچه درصد الکل یک عطر کمتر باشد ،ماندگاری آن بر روی پوست بیشتر است زیرا دیرتر تبخیر میشود و اصطلاحا هرچه یک عطر روغنی تر باشد میزان ماندگاری آن بالاتر است.

عطرها به انواع متفاوت زیر تقسیم میشوند.

  • Perfume
  • Esprit de perfume
  • Eau de perfume

در دو مورد اول غلظت عطر بین ۱۵ تا ۴۰ درصد است که بیشترین میزان ماندگاری را دارد.ماندگاری این مدل از عطرها بین ۹ تا ۱۶ ساعت است.و در مدل سوم غلظت عطر بین ۱۰ تا ۲۰ درصد است.ماندگاری این انواع از عطرها بین ۶ تا ۹ ساعت است.

  • Eau de toilette

این مدل عطر نیز درصد خلوصی بین ۵ تا ۱۵ درصد دارد.ماندگاری آن نیز بین ۴ تا ۶ ساعت میباشد.

  • Eau de cologne

اخرین نوع عطر که جزو ارزانترین مدل های عطر است نیز غلظتی بین ۳تا ۸ درصد دارد که ماندگاری آن بین ۲ تا ۴ ساعت است.

نکته : در صورتیکه هزینه عطر برایتان مهم نیست و بدنبال کیفیت هستید بهتر است به سراغ پرفیوم ها بروید.

*تشریفات عروسی

*تشریفات مجالس 

*خدمات مجالس 

*باغ عروسی

+ نوشته شده در  پنجشنبه 24 آبان 1397ساعت 13:59  توسط miracle 

دوره ICDL یا دوره OFFICE

دوره آموزشی icdl - آموزشگاه icdl - آموزش icdl

مهارت های هفتگانه کامپیوتر ICDL مخفف عبارت Inteational Computer Driving Licence  به معنای مهارت کار با کامپیوتراست که طی چند سال اخیر تبدیل به یکی از دانش های پایه شده است بطوریکه امروزه افرادی که این مهارت ها را نمیدانند بی سواد تلقی میشوند.این مهارت های هفتگانه کامپیوتر یکی از ابتدایی ترین دانش هایی است که افراد در ابتدای کار با کامپیوتر باید آنرا فرا گیرند.ازین رو یادگیری با کیفیت این دوره برای افراد بسیار حائز اهمیت است زیرا در صورتیکه آموزش آن اصولی نباشد ،برای کار با ابتدایی ترین نرم افزارهای کامپیوتر دچار مشکل و سردرگمی خواهد شد.همچنین برای استخدام در هر سازمان و یا شرکتی اولین سوالی که از فرد میشود میزان آشنایی فرد با این مهارت ها است.حتی کارایی این مهارت ها بگونه ای است که افراد در سطوح پایین تر آموزشی مانند دانش آموزان برای انجام پروژه های خود نیاز به آشنایی با نرم افزارهایی نظیر ورد,پاورپوینت ،اینترنت و ویندوز، اکسل را دارند.

و اما این مهارت های هفتگانه کامپیوتر متشکل از چه مهارت هایی است ؟در ادامه به بررسی این موارد خواهیم پرداخت :

مهارت های کامپیوتر

  1. مفاهیمی در حوزه فناوری اطلاعات و یا IT

طی این مهارت افراد طرز کار کلی با نرم افزار و سخت افزار را آموزش خواهند دید.همچنین کاربرد کلی برنامه هایی که روزانه با آن سرو کار خواهیم داشت را فرا خواهند گرفت.

  1. آموزش مهارت ویندوز

طی این مرحله فرد طرز استفاده کلی از رایانه ،استفاده از فایل ها و مدیریت آنها را فرا خواهد گرفت.بدین منظور میتوانند طرز استفاده کلی از ویندوز یا سیستم عامل را فرا گرفته و تنظیمات دلخواه خود را بر آن اعمال نمایند.همچنین طرز استفاده از برنامه های روتین روزانه را آموزش خواهد دید.همچنین اموری مانند حذف ،کپی ،انتقال ،ایجاد ،مخفی نمودن و … در جهت کار با فایل ها و پوشه ها را اموزش میبینند.

  1. آموزش مفهوم واژه پردازی WORD

از نرم افزار WORD در جهت ایجاد نامه ها استفاده میگردد.از جمله کاربردهای این نرم افزار میتوان به ایجاد ،ویرایش ،جدول بندی ،مدیریت تصاویر در بین متون ،ایجاد سرنویس و پانوشت نامه ها و … اشاره نمود.

  1. آموزش نرم افزار صفحه گسترده و یا EXCEL

از این برنامه در حسابداری نیز میتوان استفاده نمود.بدین منظور طرز استفاده از فرمول های ریاضی را برای ایجاد،ویرایش ،قالب بندی ،جدول بندی و … را آموزش میبینند.استفاده از اکسل در سازمان هایی که سیستم حسابداری آنها بشکلی محدود است و یا تخصصی نیست کاربرد دارد.البته ناگفته نماند که در سازمان هایی که سیستم حسابداری گسترده ای نیز دارند ،اهمیت اکسل کم نمیشود .

  1. آموزش نرم افزار ارائه مطلب یا POWER POINT

از این نرم افزار برای ارائه مطالب آموزشی بشکل اسلاید استفاده میشود.بدین منظور در طی این مهارت امکان ایجاد و طراحی اسلاید ،ویرایش و قالب بندی متون و تصاویر را آموزش میبینید.همچنین حرکت اسلاید ها ،پرش انها به شماره ای خاص ،عقبگرد و استفاده از انیمیشن در انها جزو مواردی است که طی این دوره اوزش داده میشود.

  1. اموزش مفهوم پایگاه داده یا ACCESS

هدف از آموزش این دوره ایجاد انواع پایگاه داده و ذخیره اطلاعات سازمانی داخل جداول و ارتباط چندین جدول با یکدیگر است.

  1. کلیات اطلاعات و ارتباطات

در ضمن این دوره مفهوم کلی اینترنت اموزش داده میشود.همچنین اطلاعاتی مانند شاخص های امنیتی که موجب گشت و گذار بهتر در اینترنت میشود به دانشجویان داده میشود.علاوه بر این طرز ایجاد ایمیل ،ایجاد ،ویرایش ،ارسال و حذف نامه های الکترونیکی را در طی این دوره اموزش میبینند.

و اما در ادامه مقاله به بررسی مهارت های  Office میپردازیم:

دوره آموزشی icdl - آموزشگاه icdl - آموزش icdl

مهارت های OFFICE

مجموعه Office توسط شرکت مایکروسافت ارائه شد.هر کدام از این نرم افزارها برای رفع نیازی از کاربر طراحی شده است.

پس از نصب مجموعه آفیس بر روی سیستم خودتان با یک پوشه جدید بنام Microsoft Office  در قسمت All Programs مواجه خواهید شد که با قرار دادن نشانگر موس بر روی آن مجموعه ای متشکل از 5 مورد را ملاحظه خواهید نمود.توجه داشته باشید حتی در صورتیکه شما یک کاربر مبتدی در استفاده از کامپیوتر هستید نیز یکی از ابتدایی ترین مواردی که باید بر روی سیستمخود نصب نمایید ،همین مجموعه آفیس است.و اما این جموعه از چه نرم افزارهایی تشکیل شده اند:

  • Word: از این برنامه برای ایجاد و ویرایش نامه استفاده میشود و محیطی دارد که در آن تایپ صورت میگیرد و ناحیه متنی را منجر میشود.در این نرم افزار امکان ایجاد اسنادی متشکل از متن ،عکس ،جدول و نمودار وجود دارد.
  • Excel: این نرم افزار جهت کار با اعداد و ارقام ایجاد شده است.بصورت کلی از این مورد برای امور حسابداری و محاسبات استفاده میشود.
  • Power point: از این نرم افزار برای ارائه استفاده میشود.بدین منظور درون آن طراحی انواع اسلاید و ایجاد موشن در آنها انجام میپذیرد.
  • Access: به نرم افزار پایگاه داده مشهور است بصورتیکه اطلاعات را بشکلی طبقه بندی شده و ساختارمند برای کاربر ذخیره مینماید تا در مواقع مورد نیاز اطلاعات را بصورت شاخه بندی و طبقه بندی شده به مخاطب عرضه دارد.
  • Outlook: نرم افزاری است جهت ارسال و دریافت نامه های الکترونیکی.توسط این نرم افزار میتوانید ایمیل جدید ایجاد ،ویرایش ،ارسال و یا حذف نمایید.نکته قابل توجه این است که این نرم افزار در ایران کاربرد چندانی ندارد و بیشتر در سازمان های دولتی بزرگ مورد استفاده قرار میگیرد.

مهارت های icdl بیشتر از مهارت های office هستند به همین دلیل پیشنهاد میکنیم اگر به دنبال تسلط به کامپیوتر و همچنین استخدام هستید ، بهتر است دوره آموزشی icdl را بگذرانید .

اگر هم به برخی از مهارت های کامپیوتر (icdl ) مسلط هستید می توانید مهارت های باقی مانده را بصورت تکی بگذرانید.

یکی از ویژگی های آموزش مهارت های هفتگانه کامپیوتر برای افرادی که قصد ورود به بازار کار را دارند ، این است که بصورت عملی آموزش ببینند. زیرا آموزش تئوری کمکی به شما نخواهد کرد بلکه کار با این نرم افزار ها و تسلط شما به آنها موجب استخدام شما می گردد.

اساتید آموزشگاه کامپیوتر پرتو دوره آموزشی icdl را بصورت کاملا جامع و عملی آموزش میدهند.

 
+ نوشته شده در  پنجشنبه 24 آبان 1397ساعت 13:32  توسط miracle 

نکات مهم در گریم داماد

موارد مهم در گریم داماد- خدمات مجالس - تشریفات مجالس

 

گریم داماد شاید در سال های گذشته متداول نبوده ولی امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است .
در روز عروسی همانطور که عروس بسیار تغییر می کند و زیباتر و جذاب تر میگردد داماد نیز باید زیبا و جذاب شود.
ممکن است صورت داماد ، به علل مختلف جوش داشته باشد و همین جوش و لک موجب زشت شدن صورت داماد گردد و در عکس و فیلم عروسیرآنطور که باید، زیبا و جذاب نباشد.
اگر داماد گریم نکند و این جوش و لک ها را نپوشاند ، بهترین شب زندگی او برایش زیبا نخواهد بود.
در اینجاست که اهمیت گریم داماد بیشتر خودنمایی می کند.

نکات مهم در گریم داماد

در اینجا به موارد مهم در گریم داماد اشاره میکنیم که دانستن آنها خالی از لطف نیست.

زیرسازی گریم داماد

زیر سازی یکی از موارد اولیه و مهم در گریم است.

برای زیرسازی پوست باید پوست را کاملأ تمیز باشدکه برای اینکار بسته به نوع پوست باید اقداماتی انجام شود.
پاکسازی پوست های چرب : پنبه آغشته به آب و الکل
پاکسازی پوست های خشک : استفاده از شیر پاک کن
سپس از پودر فیکساتور استفاده می شود.

استفاده از فون گریم

فون گریم کار بسیار سخت و در عین حال مهم می باشد.
اهمیت فون به این دلیل است که گریمور می تواند با استفاده از فون، به صورت شما فرم دلخواه را دهد و همچنین عیوب صورت را بپوشاند سپس از فیکساتور استفاده میشود تا فون صورت فیکس گردد.

مرتب سازی ابرو

ابرو در صورت نقش مهمی دارد به این دلیل که ابروها میتواند شما را مهربان، خشن، عصبانی، غمگین، بی تفاوت یا … نشان میدهند.
یک گریمور حرفه ای باید بتواند ابروهای شما را متناسب با چهره شما مرتب نماید.

فرم دهی بینی

فرم بینی را میتوان با فون و کرم های مختلف طوری نمایش داد که با حالت و سایز واقعی آن بسیار متفاوت باشد . فرم دهی به بینی جزو هنرهای گریمور است.

فرم  دهی صورت

فرم صورت دارای اشکال گرد، بیضی، مستطیلی و… می باشد ولی بهترین فرم صورت بصورت بیضی است.
گریمور با استفاده از فون و کرم گریم و کرم پودر به صورت شما فرم مناسب را می دهد.

یکی از موارد مهم در گریم داماد ، فصل برگزاری مراسم عروسی است.
یکی از علل اهمیت آن ، استفاده از وسایل و کرم متناسب با فصل است زیرا کرم و فون مصرفی در فصل گرما و یا شرجی با فصل سرما بسیار متفاوت است.

موارد مهم دیگر :
*رنگ پوست
*رنگ کت و شلوار
*مدل کت شلوار
و…..

اصلاح مو و صورت

اصلاح مو باید یک هفته قبل از مراسم عروسی انجام شود تا خط قیچی روی مو از بین برود و مدل موی واقعی شما نمایش داده شود.
اصلاح صورت، آنکارد خط ریش و پشت گردن در روز عروسی برای مرتب بودن بیشتر صورت میگیرد.

خدمات مجالس 

تشریفات مجالس 

تشریفات عروسی

باغ عروسی 

موارد مهم در گریم داماد- خدمات مجالس - تشریفات عروسی

 

 

+ نوشته شده در  دوشنبه 14 آبان 1397ساعت 19:49  توسط miracle